نمادهای معاملاتی دانا، حسیر و کابگن اعلام کردند به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی حداکثر تا تاریخ 4 دی ماه 1401 تعلیق شده‌اند.

همچنین نمادهای وثوق و خبنیان با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار  درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی بیان کردند حداکثر تا تاریخ 4 دی ماه 1401 تعلیق می‌شوند. نماد خفولا نیز با توجه به وجود ابهام در اطلاعات با اهمیت منتشر شده از تعلیق این شرکت تا تاریخ 4 دی ماه 1401 خبر داد.

اما به نماد شپاس برای رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار فرصت 2 ماهه تا تاریخ 15 بهمن ماه 1401 توسط سازمان بورس داده شد.

در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت، نماد دتولید از افزایش نرخ برخی از محصولات خود به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو خبر داد. همچنین شرکت داروسازی امین نیز از افزایش نرخ 26 قلم از محصولات خود خبر داده است.

اما نماد ثقزوی بیان داشت مالکیت  1.2  دانگ مشاع از شش دانگ عرصه و اعیان (20%) از قطعه یک تفکیکی پروژه موسوم به مروارید واقع در شهر محمدیه به شرکت عمران و سازندگی استان قزوین منتقل شد.

بانک صادرات هم اعلام کرد 4.78 درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان و  3.83 سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس و  1.55 درصد از سهام شرکت پالایش نفت تبریز  به صورت یکجا و نقد به صورت مزایده عرضه خواهد شد.

نماد حفارس نیز اعلام نمود با توجه به اینکه شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در تاریخ 21 آذر ماه 1401، در مناقصه تخلیه و بارگیری مقدار 30 هزار تن انواع نهاده‌های کشاورزی و خاک فسفات (فله یا کیسه) شرکت خدمات حمایتی استان گیلان از مبدا بندرانزلی به اقصی نقاط طبق برنامه ابلاغی توسط کارفرما، برنده اعلام شده است.

و اما شرکت کیمی دارو افزایش بیش از 30 درصدی سود عملیاتی ناشی از افزایش تولید و فروش محصولات و نیز اخذ افزایش قیمت از طرف سازمان غذا و دارو برای کلیه محصولات عنوان کرد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع هم نمادهای انتخاب، شلیا، ثغرب و کصدف سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

نماد فاسمین نیز اعلام کرد افزایش سرمایه 300 درصدی از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفته است.

وسپهر نیز از افزایش سرمایه 150 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به تصویب رسانده است.