به گزارش اکوایران، شرکت مخابرات ایران اعلام کرد شرکت مدیریت سازمان سازه غدیر به نمایندگی از این شرکت در نظر دارد تعدادی از املاک مازاد خود را طی مزایده عمومی به فروش برساند. 

نماد شگل نیز به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی حداکثر تا تاریخ 4 بهمن 1401 تعلیق شد.

شرکت ریل گردش ایرانیان اعلام کرد دو مورد قرارداد با تأمین کنندگان صنعت پوشاک منعقد گردید تا امکان خرید اقساطی برای مشتریان از طریق درگاه پرداخت این شرکت در فروشگاه های آنلاین فراهم گردد. هم چنین یک مورد قرارداد با ارائه دهنده نرم افزار سرویس گرا منعقد گردید تا امکان اتصال به سرویس دهندگان صنعت گردشگری و عرضه خدمات، تولید تور و دیگر محصولات این صنعت فراهم شود.

همچنین شرکت کارخانجات پارس الکتریک (لپارس) از انعقاد قرارداد مشارکت در تولید و فروش محصول با  شرکت درنیکا مدار آرنا (سهامی خاص) خبر داده است.

شرکت عمران و توسعه فارس بیان داشت سهامدار و دارنده 25 درصد سهام شرکت توسعه گردشگری مهر پارسیان است.

شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران نیز در خصوص احتمال تحقق بودجه تولید و فروش اعلام داشت در صورتی که عوامل برون سازمانی منجر به کاهش تولید و سودآوری شرکت نگردد تحقق مقادیر بودجه شده محتمل خواهد بود.

شرکت توسعه و عمران امید فراخوانی جهت دعوت به مشارکت در ساخت پروژه مسکونی تیراژه منتشر کرد.

شرکت  کشت و دامداری فکا از  کشت 100 هکتار از زمین ماکو و تسطیح 500 هکتار از اراضی ماکو و آماده سازی برای کشت بهاره خبر داد.

شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس هم اظهار داشت واحد های 3 و 4 گازی و واحد 2 بخار، به دلیل تعمیرات اساسی از مدار خارج شد.

شرکت افرانت نیز اعلام نمود در مناقصه  تامین تجهیز، نصب و راه اندازی، راهبری و نگهداری مرکز داده های جمعیت (دیتا سنتر) شرکت برنده با نرخی پایین تر از برآورد کارفرما، برنده مناقصه گردید.

اما شرکت داروسازی زهراوی اعلام نمود قیمت تعدادی از محصولات پیوندی با سهم تقریبی 14% در سبد فروش این شرکت، با توجه به تغییر سیاست ارزی واردات مواد اولیه آنها از ترجیحی به نیمایی، توسط سازمان غذا و دارو مورد اصلاح قرار گرفته که این موضوع فروش سالانه این محصولات را از حیث ریالی به طور متوسط 65.2 برابر افزایش خواهد داد. 

شرکت البرز دارو نیز اعلام نمود نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

شرکت سبحان دارو هم در خصوص فروش محصولات دارویی به شرکت پخش البرز (در گروههای قرص ، کپسول ،پماد -کرم و قطره) به مبلغ 2.263.720میلیون ریال و خرید مواد اولیه از شرکت البرز بالک به مبلغ 405 .873میلیون ریال و ارانه خدمات آزمایشگاهی و مدیریت پسماند صنعتی به شرکت سبحان انکولوزی به مبلغ 4.510 میلیون ریال , خرید مواد اولیه از شرکت البرز دارو به مبلغ 182 میلیون ریال طی سال جاری تا پایان اذرماه 1401 شفاف سازی نمود.

شرکت  تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر بیان داشت این شرکت با شروع بهره‌برداری تجاری از سیستم خنک کاری هوای ورودی 4 واحد توربین گاز نیروگاه زاگرس کوثر هر یک به ظرفیت عملی 15 مگاوات و جمعاً 60 مگاوات نسبت به ارتقاء حداقل ظرفیت عملی مطمئنه قابل تامین نیروگاه اقدام و مجوز انتشار گواهی ظرفیت حاصله به میزان 60 مگاوات را از وزارت نیرو اخذ نموده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای نیان، ذوب، بیوتیک، وبیمه، بترانس و قرن سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. 

وبرق و سبزوا نیز از واریز سود سهامداران خود خبر دادند. نمادهای فتوسا و وحافظ نیز آگهی افزایش سرمایه خود را ثبت کردند.