به گزارش اکوایران، درجریان برگزاری دهمین دور از انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران پس از اعلام کاندیداتوری از سوی حسین سلاح ورزی نائب رئیس دور نهم اتاق ایران، حسین پیرموذن خزانه دار و یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز هر کدام 3 دقیقه سخنرانی کردند. 

پیش از اعلام کاندیداتوری این افراد، حاج حسینی معاون پارلمانی وزارت صمت بدون اینکه اشاره به فرد مشخصی بکند، گفت: به این دوست عزیز توصیه می‌کنم  که به صورت شخصی کاندید نشود و انصراف بدهد.

حسین سلاح ورزی گفت: من تمام برنامه ها و اهداف گروه خود را منتشر کرده ام  و نیازی به سخن گفتن در این باره نمی بینم. اما باید بگویم در یک ماه اخیر من مورد بی مهری زیادی قرار گرفتم و اتهامات زیادی به من وارد شده است.من به عنوان یک کاندیدا ریاست اتاق بازرگانی ایران تاکنون از هیچ مرجع امنیتی  احضار و یا تهدید نشده ام. 

او افزود: من برهمین اساس باتوجه به اینکه منعی رسمی درخصوص حضور در انتخابات نداشتم اکنون مجددا اعلام کاندیداتوری میکنم.

ژائله نیز گفت: ما اکنون  در بدتر وضعیت اقتصادی قرار داریم. درحالی که می توانستیم  با شرایطی که اتاق دارد رشد قابل  توجهی را تجربه کنیم. اما به دلیل اختلافات درونی در اتاق نتوانستیم به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کنیم. 

حسین پیرموذن نیز در این جلسه گفت: بزرگترین مشکل اتاق قانون اتاق است و با این انتخاب باید نشان دهیم که توانمند هستیم و در کنار همدیگر قرار داریم.

 

17 نامزد نواب رئیس 

در ادامه جلسه 17 نفر به عنوان نواب رئیس  ثبت نام کردند. بهرامی ارض اقدس ، شریعتی مقدم، گلشیرازی ، رزاقی ،عظیم زاده، حسن زاده، پیام باقری،محسن امینی ،رجبیان ، احتشام، مردانی قدیرقیافه، بهرامن ، گزدازی، تهی دست، طاهر عادل خوانی، تولایی افراد نامزد شده برای نواب رئیسی هستند.