خودروسازی سایپا طرح فروشی را بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستور کار قرار داد. این خودروساز در این طرح فروش فوق العاده محصول شاهین خود را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر در نظر گرفته است.

مادران واجد شرایط می توانند از ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ سوم دی ماه 1401 با مراجعه به سایت فروش خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اولیه برای خرید این خودرو اقدام کنند.

این خودرو با قیمتی حدود 345 میلیون تومان در این طرح فروش فوق العاده حاضر است. سایپایی ها تنها رنگ سفید را برای جدیدترین فروش فوق العاده خود در نظر گرفته اند. بازه تحویل خودروهای فروخته شده در این طرح نیز 90 روزکاری عنوان شده است.

امروز سایپایی ها دو هزار دستگاه شاهین را در بورس کالا عرضه کردند و از آنجایی که بر اساس دستور وزارت صمت باید متناظر با طرح های فروش خود در بورس کالا طرح هایی را نیز برای مادران دارای دو فرزند و همچنین دارندگان خودروهای فرسوده برگزار کنند به نظر می رسد طرح فروشی که در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از روز شنبه برگزار خواهد شد بی ارتباط با فروش امروز شاهین در بورس کالا نباشد.

مادران دارای دو فرزند و بیشتر از شنبه (سوم دی ماه امسال) به مدت سه روز کاری می توانند در طرح فروش یاد شده شرکت کنند.

چنانچه تعداد تقاضا کمتر یا معادل تعداد عرضه باشد خودروها بدون برگزاری قرعه کشی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد اما چنانچه تعداد عرضه کمتر از تعداد تقاضا باشد خودروسازی سایپا با اهرم قرعه کشی نسبت به انتخاب صاحبان شاهین های عرضه شده اقدام خواهد کرد.   

با توجه به قیمت حدود 495 میلیون تومانی شاهین در بازار، مادران سودی حدود 150 میلیون تومانی را با خرید این خودرو به حساب خود واریز خواهند کرد.