شهر کویری و سنتی یزد با آب انبارها و بادگیرهای خود، همیشه از مقصدهای محبوب گردشگران بوده است. با وجود اقامتگاه‌های بیشمار در یزد، نگرانی از جهت جای ماندن هم وجود ندارد. به ویژه اینکه به راحتی می‌توانید هتل ارزان قیمت در یزد پیدا کرده و خاص‌ترین اقامت عمرتان را تجربه کنید. با ما همراه شوید تا با لیست هتل‌های ارزان یزد آشنا شده و درنهایت بتوانید اقامتگاه ایده آل خود را رزرو کنید.

هتل پارسیان آزادی یزد از قدیمی‌ترین هتل‌های یزد

هتل پارسیان آزادی یزد با 3 ستاره از سال 1352 فعالیت خود را آغاز کرده و از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر کویری به شمار می‌رود. اتاق‌های هتل پارسیان به صورت یک تخته، دو تخته دبل و توئین و سه تخته قابل رزرو هستند. از مهم‌ترین امکانات این هتل ارزان یزد با فضای سرسبز می‌توان به یخچال، تلویزیون، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، تاکسی سرویس، کافی نت، خانه داری، خشکشویی، گیم نت، استخر، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ و... اشاره کرد.

هتل جهانگردی یزد با بهترین موقعیت مکانی

هتل جهانگردی یزد از سال 1364 با 3 ستاره به پذیرایی از میهمانان این منطقه می‌پردازد. این مجموعه در 38 واحد اقامتی به صورت اتاق دو تخته و سه تخته، سوئیت سه تخته و چهار تخته در حال فعالیت است. از مهم‌ترین امکانات هتل جهانگردی می‌توان تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت، صندوق امانات، خشکشویی، سالن همایش، آسانسور، تاکسی سرویس،رستوران، کافی شاپ، فضای سبز و پارکینگ را نام برد.

هتل سنتی مظفر

هتل سنتی مظفر؛ خانه تاجر سرشناس یزد

هتل مظفر که یک هتل سنتی و سه ستاره است و در دسته هتل‌های قیمت مناسب یزد به شمار می‌رود، در خلف باغ یزد قرار گرفته و قدمتی 180 ساله دارد. این هتل با اتاق‌های دوتخته و سه تخته خود میزبان مسافران است و معماری کاملا سنتی و ساخته شده از خشت و گل آن نوید اقامتی فراموش نشدنی را به میهمانان می‌دهد. مظفر همچنین به خدمات مدرنی مانند پارکینگ، روم سرویس و اینترنت مجهز است و به بسیاری از دیدنی‌های تاریخی شهر دسترسی خوبی دارد.

هتل فیروزه؛ اقامت به سبک گذشتگان

هتل فیروزه سه ستاره از دیگر هتل‌های سنتی یزد است که به شما امکان اقامت ارزان اما فراموش نشدنی را می‌دهد. این هتل اتاق‌های یک تخته، دوتخته و سوئیت‌هایی دارد که معماری سنتی و امکانات به روزی دارند. فیروزه  در سال 1395 بنا شده و یک هتل نوساز است که رستوران آن در حیاط هتل واقع شده؛ حیاطی که حوض کوچک و گلکاری‌های آن شما را مهمان گذشته می‌کند. دسترسی هتل به جاذبه‌های دیدنی شهر آسان و حداکثر 12 دقیقه می‌باشد.

هتل خوان دوحد؛ زیباترینِ هتل‌های یزد

از دیگر هتل‌های سه ستاره یزد که زمانی خانه‌ای قدیمی بوده و حالا پس از نوسازی به هتل مبدل شده، هتل خوان دوحد است. این هتل ارزان یزد نیز به مانند دیگر هتل‌های شهر، به معماری بومی و سنتی وفادار بوده و تجلی آن را می‌توانید در همه جا از پنجره‌های رنگی تا دیوارهای گِلی ببینید. خوان دوحد در ارائه واحدهای اقامتی هم تنوع زیادی به خرج داده است و اتاق‌های یک تخته، دوتخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت‌های آن کاملا مجهز می‌باشند.

هتل هومان از خانه یک تاجر تا هتلی چهار ستاره

یک هتل چهارستاره در خیابان قیام یزد که زمانی "خانه زرگان" نام داشته و مسکن یکی از تاجران طلای یزد بوده است. هتل هومان حالا پس از بازسازی به یک هتل سنتی با معماری و نمای بومی یزد و امکانات مدرن بدل شده و اتاق‌های یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهارتخته دارد. هومان دارای رستوران و کافه نیز هست و فاصله اندک آن تا بافت تاریخی و دیدنی‌های شهر، آن را به یک گزینه عالی برای اقامت در یزد تبدیل کرده است.

هتل اطلس

هتل اطلس در بهترین نقطه یزد

اگر به اقامت در یک هتل سنتی علاقه ای ندارید، هتل اطلس دوستاره انتخاب مقرون به صرفه ای برای شما خواهد بود. این هتل ارزان در یزد که در سال 1382 ساخته شده، در بلوار شهید صدوقی جنوبی واقع شده و علاوه بر اتاق های دوتخته و سه تخته؛ سوئیت‌های پنج تخته و هشت تخته هم دارد. اطلس به بناهای تاریخی شهر از جمله باغ دولت آباد و خانه لاری‌ها نزدیک است و امکاناتی مانند اینترنت، رستوران و پارکینگ هم دارد.

هتل لاله؛ نگین هتل‌های یزد

هتل لاله یک هتل سه ستاره و سنتی است که توانسته در زمره بهترین هتل‌های سنتی ایران قرار بگیرد. هتل در بافت تاریخی یزد واقع شده و اتاق‌های یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهارتخته آن در کنار سوئیت‌های پنج تخته و حوضخانه VIP  از معماری و طراحی داخلی منحصر به فردی برخودار هستند. ضمن اینکه لاله یک رستوران مجلل و یک کافی شاپ هم دارد که در حیاط عمارت واقع شده و فضایی روح بخش دارد.

اقامتگاه سنتی باغ مرشد؛ یادگار زندیه

اقامتگاه باغ مرشد یک هتل سنتی سه ستاره است که در سال 1386 بنا شده و در نزدیکی آتشکده زرتشتیان قرار گرفته است. این هتل که معماری آن از دوره ساخت آن یعنی زندیه الهام گرفته تنها 5 باب اتاق دارد؛ اتاق‌های دوتخته، سه تخته، چهارتخته و کانکت پنج تخته. معماری اتاق‌های این هتل قیمت مناسب یزد، هوایی خنک را در طول سال برای آن‌ها به همراه آورده و امکانات مدرنی چون صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت رایگان آسایش و رفاه مهمانان را تضمین کرده است.

اقامتگاه باغ مرشد

رزرو هتل یزد با بیشترین تخفیف در جااینجاس

برای رزرو هتل یزد با مراجعه به یک سایت معتبر می‌توانید فرآیند ثبت هتل مورد نظر خود را به صورت آنلاین انجام دهید. جااینجاس نیز می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد. کافی است عبارت رزرو هتل‌های قیمت مناسب یزد در جااینجاس را جست و جو کرده و به لیستی از هتل‌های ارزان یزد دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این با ورود به صفحه هر هتل قادر خواهید بود امکانات و مشخصات کامل هتل‌ها، قوانین و نظرات مسافرین پیشین را بررسی کرده و با آگاهی کامل اقدام به رزرو هتل یزد نمایید.

منبع : www.jainjas.com