حزبالله با صدور بیانیهای بار دیگر بر اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در نقض آتشبس در جنوب لبنان تاکید کرد.
به گزارش اکوایران به نقل از شفقنا، حزبالله در بیانیهای تصریح کرد: «برای بار دوم طی کمتر ۴۸ ساعت گذشته، ارتش دشمن اسرائیلی عامدانه دو شهروند لبنانی را هدف گرفت؛ شهروندانی که در روستای کفررمان برای سر زدن به محل سکونت خود آمده بودند.
دشمن اسرائیلی مدعی شده که این شهروندان تهدیدی علیه نظامیان اشغالگرش بودهاند، طی این حمله جنایتکارانه که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه با موشک پهپادی متخاصم انجام شد، دو شهروند غیرنظامی به شهادت رسیدند.
مقاومت اسلامی مجددا تاکید میکند اقدام دشمن، نقض آشکار آتشبسی به شمار میرود که مقاومت تا به الان بدان پایبند بوده و در عین حال موارد نقض آتشبس دشمن را رصد میکند.»