خروج 1.3 تریلیون تومان سرمایه از بورس
در پایان معاملات روز یکشنبه نماگرهای بازار سهام افت کردند و 1.3 تریلیون تومان نقدینگی حقیقی از بورس خارج شد.
در پایان معاملات روز یکشنبه نماگرهای بازار سهام افت کردند و 1.3 تریلیون تومان نقدینگی حقیقی از بورس خارج شد.
دومین صندوق ETF دولت با نام پالایش یکم، در تابستان امسال پذیره نویسی شد این صندوق از همان ابتدا حواشی زیادی داشت؛