معاون ترامپ به دست ندادن وزیر امور خارجه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اکو‌ایران به نقل از خبر‌آنلاین، خبرنگار پرسید: آیا از دست ندادن با عراقچی احساس بی‌احترامی کردید؟ ونس پاسخ داد: من در چند ماه گذشته زمان زیادی را صرف تعامل با ایرانی‌ها کرده‌ام. گاهی اوقات آنها را بسیار گیج‌کننده می‌بینم.

ما یک کنفرانس مطبوعاتی کوچک داشتیم. بدیهی است که آنها دقیقاً همان حمایت‌های متمم اول قانون اساسی را که ما در ایران داریم، ندارند. می‌دانید، نوعی طوفان رسانه‌ای در رسانه‌های اجتماعی وجود داشت که همه می‌گفتند ایرانی‌ها قرار است بروند. و سپس ما به مدت ۹ ساعت دیگر با آنها صحبت کردیم. بنابراین من فقط کمی بی‌اعتمادی رسانه‌ها را نسبت به آنچه که از رسانه‌های اجتماعی ایران می‌بینید، تشویق می‌کنم.