بررسی حقوق دولتی معادن موضوعی است که بخش معدن سال ها درباره آن با وزارت صمت در تقابل بود. درواقع بخش معدن معتقد بود که دولت به بخش معدن نگاه درآمدی دارد و همین موضوع باعث می شود تا حقوق دولتی به صورت غیر واقعی در بودجه سالانه لحاظ شود.
پایان یک مناقشه قدیمی؟ حقوق دولتی معادن بر مبنای عملکرد محاسبه میشود