پهپاد گرانقیمت و فوقپیشرفته آمریکا در خلیج فارس سقوط کرد+ جزئیات
سقوط پهپاد گرانقیمت MQ-۴C Triton در خلیج فارس، بار دیگر نگاهها را به تقابل پنهان در آسمان منطقه معطوف کرده است.
سقوط پهپاد گرانقیمت MQ-۴C Triton در خلیج فارس، بار دیگر نگاهها را به تقابل پنهان در آسمان منطقه معطوف کرده است.
اکو ایران: برای دومین بار در روزهای اخیر، یک پهپاد انتحاری اوربیتر ایکس متعلق به رژیم صهیونیستی در تور صیادان بوشهری گرفتار شد. اینگونه پهپادها به دلیل ساختار ویژه و وزن کم بعد از سقوط در آب شناور میمانند.
اکو ایران: خبرگزاری «اسپوتنیک» اعلام کرد که آمریکا از زمان آغاز جنگ ایران، در مجموع ۲۴ فروند پهپاد MQ-۹ ریپر را از دست داده است.
اکو ایران: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساقط شدن یک فروند پهپاد MQ9 در آسمان ملارد خبر داد.
اکو ایران: ساعتی پیش، یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن متجاوز توسط سامانه نیروی پدافند هوایی ارتش در تبریز، ساقط شد.
اکو ایران: پهپاد آمریکایی در حال تجسس خلبان جنگنده ساقط شده آمریکا هستند./صابرین نیوز
بر اثر اصابت پهپاد، یک پالایشگاه در کویت دچار آتشسوزی شد.
پس از انهدام یک فروند پهپاد «اوربیتر» اسرائیلی در قم ، ساعتی پیش نیز یک فروند دیگر از این نوع پهپاد دشمن متجاوز در شمالغرب کشور مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.
امروز دو فروند پهپاد دشمن متجاوز با شلیک موفق غیور مردان نیروی پدافند هوایی ارتش در آسمان شیراز منهدم شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل استانداری قم، سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام قم اعلام کرد: یک فروند پهپاد اوربیتر اسرائیلی عصر روز چهارشنبه ۱۲ فروردین در آسمان استان قم توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه استان کشف و رهگیری شد.