به گزارش اکوایران، جوآن نخستین زنی بود که به ایده زندگی در هواپیما دست پیدا کرد. او از طریق برادرِ همسرش متوجه شد می‌تواند یکی از هواپیماهای قدیمی و از کارافتاده را خریداری کند و در آن به زندگی خود ادامه دهد.

جوآن با خرج ۳۰ هزار دلار در دهه ۹۰ میلادی، توانست هواپیما را بخرد و آن را به محل زندگی خود تبدیل کند.

بسیاری از افراد بعدا از جوآن الهام گرفتند و هواپیماهایی برای زندگی خریداری کردند. برای مثال یک مهندس برق در آمریکا تصمیم گرفت مثل جوآن یک بوئینگ را خریداری کند.

کمپبل در حال حاضر در هواپیمای خودش در دل جنگلی در ایالت اورگان آمریکا زندگی می‌کند و معتقد است به‌رغم زحماتی که سال‌ها برای این کار کشیده، به نتیجه رضایت‌بخشی دست یافته و زندگی در هواپیما، ارزش سختی‌هایی که کشیده را داشته است.

بسیاری از افراد در آمریکا به خانه و در واقع به هواپیمای کمپبل می‌روند، مهمانش می‌شوند و از محل متفاوتی که او برای زندگی ساخته، دیدن می‌کنند.

سال‌ها بعد، مردی دیگر در آمریکا تصمیم گرفت به جای یک هواپیما، دو فروند هواپیما را خریداری کند و آن‌ها را کنار هم قرار دهد تا بتواند فضای بزرگ‌تر و بیشتری برای زندگی داشته باشد.

در حال حاضر، افراد زیادی در دنیا وجود دارند که در هواپیما زندگی می‌کنند. در این ویدیو، تصاویر هواپیماهایی که به خانه تبدیل شده‌اند، قابل مشاهده است.