در سامانه کدال به نماد رمپنا فرصت داده شد تا نسبت به رعایت دستورالعمل های سازمان اقدامات لازم را انجام دهد و نماد غبهنوش هم با استناد به دستور العمل‌های نحوه انجام معاملات در بورس به حالت تعلیق درآمد.

آسیاتک از  قرارداد تملک زمین در منطقه آزاد ماکو خبر داده است و تاپکیش هم از عدم حصول نتیجه از شرکت در مناقصه به سهامدارانش گفته است، این شرکت قرار بوده است در مناقصه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در خصوص مناقصه 20 هزار دستگاه کارت خوان شرکت کند که منتج به نتیجه نشده است.

نماد دماوند هم مثل ونیرو اطلاعیه افزایش نرخ را در سامانه کدال بارگذاری کرده است به این صورت که در این اطلاعیه آمده است نرخ سقف بازار برق از 642 ریال به ازای هر کیلووات‌ساعت به 803 ریال بازای هر کیلووات‌ساعت افزایش داشته است که معادل رشد 25 درصدی سقف نرخ فروش انرژی به شرکت مدیریت شبکه نسبت به قبل است. نمادهای بزاگرس و بمپنا ، بجهرم و بکهنوج ، بپیوند و وهور نیز از افزایش نرخ برق خبر داده‌اند.

اما در گروه دارویی‌ها نماد دکیمی بود که از عرضه اولیه 6 درصد از سهام در اختیار شرکت پخش رازی به تعداد 22,572,268 سهم در تابلوی معاملات فرابورس به صورت نقدی خبر داد. همچنین نماد داسوه از عرضه اولیه 6 درصد از سهام همین شرکت یعنی شرکت پخش رازی به تعداد 14,857,908 سهم در تابلوی معاملات فرابورس بصورت نقدی  و شناسایی 256 میلیارد ریال سود نقدی خبر داده است.

نماد غویتا از خرید 60 درصد سهام شرکت دانا پخش نفیس رونمایی کرد تا نماد وخارزم هم در خصوص ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در مورد افزایش سقف نرخ انرژی برای شرکت های زیر مجموعه صحبت کند.

اما در بخش دعوت به مجامع نمادهای امیران، کدما، وطوبی، واعتبار، وسبحان و نماد وآفری سهامداران خود را به مجمع دعوت کردند.

همچنین نمادهای کروی و فماک و بگیلان در مورد زمان بندی پرداخت سود به سهامداران اطلاع رسانی کردند و نمادهای فخوز ، تشاتد ، خفولا و کفرا نیز در خصوص نحوه افزایش سرمایه و اظهار نظر بازرسان قانون در مورد افزایش سرمایه اطلاعیه هایی را در سامانه کدال منتشر کردند.