شرکت پارس خودرو پس از درخواست‌های مکرر از سازمان بورس مبنی بر تمدید مهلت دو ساله برای خروج از بحران‌های ایجاد شده در نهایت با انتقال این نماد به بازار پایه از سوی سازمان بورس موافقت شد و این نماد به بازار پایه انتقال پیدا کرد. تصمیمی که با نارضایتی‌هایی برای سهامداران و اعضای هیأت مدیره این شرکت همراه شد. به همین خاطر شرکت پارس خودرو اطلاعیه لغو پذیرش اوراق بهادار تعلیق شده را در سامانه کدال بارگذاری کرد. همچنین این شرکت در تاریخ 23 مرداد ماه از سازمان بورس درخواست افرایش سرمایه به میزان 2 هزار و 600 میلیارد تومان، معادل 23 درصد ، از محل مطالبات و آورده نقدی را به تصویب رسانده بود که این درخواست افزایش سرمایه را منوط به موافقت سهامدار عمده دانسته است.

نمادهای سباقر و شپترو به همراه نماد وامید توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده به سهامداران در سامانه کدال اطلاع رسانی کردند.

نماد وفتخار اعلام کرده است که تعداد 70 میلیون سهم شرکت تایدواتر خاورمیانه (معادل 0.99 درصد سهام کل آن شرکت) به شرکت همگروه خط دریابندر از طریق بازار بورس واگذار شده است و آثار سود و زیانی برای شرکت افتخار سهام 15 میلیارد تومان زیان است.

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی از انعقاد قرار داد فروش انواع کابل فیبر نوری در سامانه کدال خبر داد. همچنین شرکت سرمایه گذاری ایساتیس پویا  از خرید 100% پروژه تولید نورد مفتول با ظرفیت 400 هزار تنی از شرکت صنایع مفتول کاران یزد (سهامی خاص) به مبلغ 72 میلیارد تومان طبق قیمت کارشناسی گفته است. لازم به توضیح می باشد 67% این سهام به شرکت سرمایه گذاری ایساتیس پویا (سهامی عام) و شرکتهای تابعه و 33% آن به شرکت مفتول کاران یزد واگذار گردیده.

بانک شهر نیز از فروش 139 رقبه از املاک مازاد بانک شهر با شرایط «نقد» و «نقد و اقساط» از طریق اعطای تسهیلات خبر داده است و نماد ولقمان هم از خرید 45 میلیون 400 هزار برگ سهم شرکت تولید نیروی برق دماوند به مبلغ 77 میلیارد تومان خبر داده است . همچنین نماد حبندر از خرید نماد شرکت حتاید به مبلغ 33 میلیارد تومان خبر داد و اطلاعیه آن را در سامانه کدال بارگذاری کرد.

نماد شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با نماد ومدیر از تاسیس صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات خبر داده است.

حفارس هم از برنده شدن در مناقصه حمل پسماند مشهد خبر گفته است و مبلغ این قرار داد دو ساله را 37 میلیارد تومان ذکر کرد.

در سامانه کدال در بخش آگهی دعوت به مجامع نمادهای فتوان، حتوکا، ثشاهد و نماد عالیس به همراه نماد سپ و سفارود سهامداران خود را به مجمع دعوت کردند.

همچنین در خصوص زمان بندی پرداخت سود نیز نمادهای نخریس، شاملا، وخارزم، شغدیر و نماد تاپیکو اطلاع رسانی‌های لازم را در سامانه کدال منتشر کردند.

نماد بترانس از پیشنهاد هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه گفت است و نماد ولتجار از نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده خبر داد. 

همچنین نماد فالوم از اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیأت مدیره در خصوص افزایش سرمایه خبر داده است.