در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت نماد سفارود از تعیین تکلیف، تقسیط و اعمال نهایی اقساط و تسویه کامل بدهی سنوات گذشته به سازمان تأمین اجتماعی خبر داده است. شرکت  تولید سموم علف کش نیز از فروش سهام  شرکت مدیریت تالار ایرانیان خبر داد که سود حاصل از معامله 3.4 میلیارد تومان می‌باشد.

اما نماد دتوزیع دلایل افزایش 51 درصد از سود عملیاتی را بهینه سازی و کنترل هزینه‌های عملیاتی، تأمین اقلام جدید در سبد محصول و استفاده از فرصت های موجود در بازار اعلام کرد.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان از فروش سرمایه گذاری ساختمان ایران از طریق کارگزاری بورس طی بازه زمانی 22 لغایت 29 آبان ماه خبر داده است. اما نماد شفارس تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی خود را ناشی افزایش مقدار فروش داخلی و همچنین افزایش در سایر درآمدها و کنترل در قیمت گذاری محصولات اعلام کرد. 

و اما فروش سهام خزانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان به صندوق اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه انتقال یافت.

شرکت سیمان آبیک نیز دلایل تغییرات بیش از 30درصدی سود عملیاتی خود را افزایش درآمدهای عملیاتی بیش از 58 درصد ناشی از افزایش میانگین نرخ فروش سیمان به دلیل عرضه محصولات در بورس کالا اعلام کرده است.

همچنین نطرین افزایش 149درصدی درآمد عملیاتی را ناشی از افزایش 78 درصدی مقدار تولید و افزایش نرخ مواد اولیه و هزینه‌های دستمزد و سربار مطرح کرد. 

فلوله هم عمده دلایل افزایش سودآوری شرکت را تخصیص بودجه‌های عمرانی و تمرکز بر قراردادهای داخلی و ثبات در بهای آهن قراضه به عنوان ماده اولیه دانسته است.

پتروشیمی زاگرس نیز دلایل افزایش بیش از 30 درصد سود عملیاتی را افزایش سقف نرخ خرید انرژی و کاهش نرخ سوخت و اتمام تعمیرات اساسی (اورهال) اعلام کرده است.

اما ولغدر در خصوص قرارداد فروش اجاره به شرط تملیک خودرو، بابت اعطای تسهیلات به شرکت ایران فریمکو جهت تأمین 8 دستگاه کامیون میکسر، 24 ماهه با نرخ 21 درصد صحبت کرده است.

شرکت  سبحان دارو اعلام کرد باتوجه به افزایش قیمت برخی از محصولات شرکت (27 قلم دارو) ، پیش بینی می شود فروش سال جاری شرکت متأثر از افزایش قیمت‌های مذکور 12 درصد افزایش یابد.

اما در بخش آگهی دعوت به مجامع نمادهای تسفا، وهور، والماس و شجم سهامداران خود را به مجمع عمومی دعوت کرد. همچنین در خصوص زمان بندی پرداخت سود نماد های شکربن و غالبر جدول زمان‌بندی پرداخت سود خود را منتشر کردند. کشرق نیز از واریز سود سهامداران حقیقی و حقوقی در تاریخ 21 آدر ماه 1401 خبر داده است.

در خصوص افزایش سرمایه نیز نمادهای کساپا، مداران، خریخت، خکار، رتاپ و دسینا از صدور مجوز افزایش سرمایه خود خبر دادند.

همچنین نمادهای آسیاتک وحافظ و وتوشه اعلام کردند که افزایش سرمایه از محل سود انباشته مورد تایید بازرس و حسابرس قانونی قرار گرفته است.

نماد وبیمه و کاما نیز پیشنهاد افزایش از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی که به تصویب هیئت مدیره رسید جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرد.

همچنین شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده  تصویب افزایش سرمایه 100 درصدی  از محل سود انباشته را اعلام کرده است.