به گزارش اکوایران، امروز به نماد دزهراوی فرصت داده شد که تا تاریخ 20 آذر ماه برای رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار اقدام نماید.  

زفکا اعلام کرد با آماده شدن بستر و پیشرفت 64 درصد کل پروژه علاوه بر 1290 رأس دام انتقالی قبلی تعداد 254 رأس تلیسه آبستن دیگر به محل پروژه ماکو انتقال داده شد. دتولید نیز اعلام کرد نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. 

شرکت توسعه عمران امید هم جهت مشارکت در ساخت پروژه مسکونی و تجاری سی سرا فراخوان داده است. نماد خاذین نیز عمده‌ترین دلایل تغییر در زیان خالص را فروش انواع محصولات تولیدی با نرخ قراردا سال 1400 اعلام کرد. 

همچنین ثعمرا گفته با توجه به تمدید مزایده فروش بخشی از املاک شرکت پاداد (سهامی خاص) از شرکت‌های فرعی شرکت عمران و توسعه شاهد (سهامی عام) تا تاریخ 7 آذر 1401 به علت افزایش نرخ ارز و امکان تأثیر مستقیم آن بر بازار مسکن تصمیم گیری مقتضی به هیات مدیره شرکت واگذار گردید.

اما وثخوز از فروش تعداد 12 میلیون سهم از سهام شرکت سرمایه پذیر ساختمان ایران از طریق کارگزاری بورس اوراق بهادار طی بازه زمانی پنجم لغایت هشتم آذر ماه (به ازای هر سهم 155 ریال سود) خبر داده است. 

حفاری نیز از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش یک باب ساختمان در امیر آباد تهران خبر داد. کبافق افزایش سود عملیاتی را ناشی از افزایش نرخ و مقدار فروش محصولات نسبت به دوره قبل مطرح کرد. 

اما وبیمه عمده دلایل افزایش سود عملیاتی شرکت را افزایش در درآمد سود سهام و سود حاصل از فروش سرمایه گذاری‌ها در اوراق بهادار و دلیل کاهش سود تضمین شده عدم وجود افزایش سرمایه جدید و استفاده از منابع مالی افزایش سرمایه در سرمایه گذاری اوراق بهادار قبلی دانسته است. 

همچنین ثشرق اعلام کرد دلایل افزایش 34 درصدی دآمدهای عملیاتی ناشی از افزایش نرخ فروش واحدها و فروش زمین نارنج می‌باشد.

گشان نیز از تمدید تفاهم نامه سه جانبه  مورخ 5 شهریور ماه 1401 در مورد پروژه پدیده کیش به مدت سه ماه دیگر خبر داد.

شرکت سیمان ممتازان کرمان هم اعلام کرد درخواست پذیرش سهام شرکت در فرابورس ایران طی جلسه مورخ 8 آذر ماه 1401 مطرح شد و با پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران به صورت مشروط موافقت به عمل آمد. نمادهای فجام و فروسیل سهامداران خود را به مجامع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

نماد شزنگ نیز در خصوص زمانبندی پرداخت سود جدولی در سامانه منتشر کرده است. اما غشهداب از ثبت افزایش سرمایه خود خبر داد و گلدیرا هم پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 38 میلیارد تومان به مبلغ 83 میلیارد تومان را اعلام کرد.