به گزارش اکوایران، امروز نماد شسپا اعلام کرد با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف خواهد شد.

در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت، نماد شسم بیان داشت نظر به بروز مشکلات پیش آمده در خصوص واگذاری بخشی از سهام شرکت مدیریت تالار ایرانیان بنابر تصمیم هئیت مدیره و موافقت طرف مقابل مقرر شد این واگذاری ابطال شود. 

بانک سرمایه نیز اعلام کرد فروش تعداد 234 رقبه املاک مازاد بر نیاز خود را با شرایط ویژه و استثنایی از طریق مزایده سراسری در روزنامه کثیرالانتشار اقدام نموده که  تعداد چهار رقبه ملک به فروش رسیده است.

شرکت صنایع آذر آب هم از ابلاغیه شروع به کار عملیات طراحی، تامین، ساخت، نصب و راه اندازی 2 دستگاه بویلر 200 تن پالایشگاه کنگان خبر داد.

اما شرکت غشاذر طی اطلاعیه ای اعلام کرده که در راستای حمایت از تولید قیمت کارشناسی شده ی روز اراضی تحت تصرف شرکت به مساحت 34500 مترمربع را به مبلغ 12 میلیارد تومان را پرداخت می‌کند.

همچنین نماد خعمرا دلایل زیان خالص و زیان عملیاتی در سه ماهه اول سال ناشی از عدم افزایش و تعدیل نرخ فروش محصولات به شرکت ساپکو و افزایش 120 درصدی مواد مستقیم ناشی از افزایش نرخ و حجم خرید های مواد اولیه از تولید کننده اعلام کرده است.

اما نمادهای دالبر و دتولید و دفارا اعلام کردند نرخ فروش برخی از محصولات‌شان به علت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است که لیست اقلام را در سامانه کدال بارگذاری کرده‌اند.

بانک آینده نیز عنوان کرد تعدادی از املاک تملیکی و مازاد خود را بر مبنای قیمت پایه از طریق مزایده به فروش می رساند.

شرکت آتیه نیک امین سبز (سهامی خاص) به نمایندگی از بانک ایران زمین، املاک مازاد بانک ایران زمین با شرایط نقدی و اجاره به شرط تملیک به مزایده عمومی گذاشت که این مزایده بدون نتیجه اعلام شد.

همچنین شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در نظر دارد سهام تحت تملک خود در شرکت پتروشیمی شازند را به صورت بلوکی، یک جا و نقد یا شرایطی عرضه نماید.

شرکت توسعه و عمران امید نیز عنوان کرد پروژه های خود را به صورت نقد از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می نماید.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد های بمولد، قتربت و کمقره سهامداران خود را به مجامع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. اما نماد تماوند واریز سود سهامداران دارای کد سجام را از تاریخ 18 بهمن ماه 1401 اعلام کرد.

نماد پردیس هم اعلام کرد  نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده را پیرو افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ 23 میلیارد تومان به مبلغ 30 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را ارائه می‌دهد.

شرکت‌‌های پشم شیشه ایران و داروسازی سبحان با توجه به مجوز افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام را از تاریخ 13 آذر ماه تا 12 دی ماه 1401 اعلام کردند.