در آخرین گزارش های منتشر شده در سامانه کدال نماد شپاکسا (شرکت پاکسان) اعلام کرد به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی حداکثر تا تاریخ 19 دی ماه 1401 تعلیق شد.

نمادهای وسگیلا، وساغربی، وساربیل، وسصفا، وسبوشهر، وسخراش، وسخوز، وسزنجان، وسفارس، وسکرد، وسکرمان، وسکهبو، وسلرستا، وسمرکز و وسقم پیرو انتشار اطلاعیه ادامه تعلیق در تاریخ 2 شهریور 1401 اعلام کردند علی رغم پیگیری‌های انجام شده، ابهامات موجود در وضعیت شفافیت اطلاعاتی برطرف نشده و به مدت 4 ماه دیگر تا تاریخ 31 فروردین 1402 به تعلیق ادامه می‌دهند.

تجلی هم از سهامداران خود درخواست کرد تا نسبت به تکمیل مشخصات خود اقدام کنند. نماد شفن نیز در خصوص اصلاح حساب ذخیره کاهش ارزش سهام بانک ملت شفاف سازی کرد و بیان کرد بهبود نسبی بازار سرمایه و افزایش ارزش سهام بانک ملت، موجب برگشت مبلغ 362 میلیارد 764 میلیون تومان (معادل 117 ریال به ازاء هر سهم) از حساب ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاری در سهام بانک مزبور و ثبت آن در دفاتر مالی شرکت در تاریخ 30 آذر 1401 شده است.

بانک سینا اعلام کرد ملک تجاری-اداری نیاوران واقع در تهران، خیابان پاسداران، مقابل ضلع جنوبی پارک نیاوران از طریق مزایده عمومی با شرایط نقد یا نقد و اقساطی به فروش می‌رساند.

شرکت صنایع مادیران نیز اعلام نمود به دلیل انتقال بخش عمده‌ای از فعالیت شرکت اصلی به شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران، گزارش فعالیت ماهانه شرکت های فرعی را ارائه نموده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران تا پایان آذر ماه سال جاری 2765 میلیارد تومان درآمد شناسایی نموده اند. 

اما شرکت طراحی و ساخت قطعات داخلی خودرو سایپا آذین از افزایش نرخ فروش محصولات خبر داد.  لازم به توضیح است تاثیر افزایش قیمت مجموعه صندلی x131 بر فروش 9 ماهه سال 1401حدود 6 دهم درصد (یعنی کمتر از یک درصد بوده)، بنابراین تاثیر افزایش قیمت این محصول بر سود و زیان نیز حدود 5 درصد می‌باشد. حفارس نیز از فروش ساختمان شهر بندرعباس خیابان والفجر4 به مبلغ 26 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت البرز دارو نیز اعلام کرد نرخ فروش بعضی از محصولات به جهت پوشش افزایش هزینه‌‍های تولیدی ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه با مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده هم بیان داشت با توجه به کاهش میزان فروش خاک در سال 1400 و پیش بینی آن برای سال های بعد به دلیل گرایش کارخانجات به تولید کاشی های بدنه سفید، جهت کاهش هزینه حقوق دولتی ظرفیت پروانه بهره برداری از معدن استقلال از 2 میلیون تن در سال به 1.5 میلیون تن کاهش یافت.

همچنین شرکت بیمه زندگی باران طی نامه‌ای خبر از قرارداد خرید 5 واحد مسکونی واقع در بزرگراه کردستان تهران به ارزش 40 میلیارد تومان داد.

اما شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران در خصوص صدور برگ مطالبه اعتبار مالیاتی با موضوع ۱۰ درصد عوارض خوراک دریافتی از پالایشگاه اصفهان بیان داشت عدد مذکور در سنوات گذشته در بهای تمام شده لحاظ گردیده و با توجه به اخذ رأی مثبت از دیوان عدالت اداری طی سنوات اخیر مبنی بر قبول خوراک دریافتی به عنوان کالای عام، رقم 194 میلیارد تومان به عنوان درآمد دوره منتهی به 30 آذر 1401 شناسایی و اثری حدود 90 ریال بر عایدی هر سهم شرکت خواهد داشت.

شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در خصوص نحوه تسویه بدهی به سهامدار عمده، رعایت مقررات مربوط به اصول حاکمیت شرکتی، دلایل منفی بودن جریان نقدی حاصل از فعالیت‌های عملیاتی و دلایل فقدان نفوذ قابل ملاحظه در شرکت بیمه البرز شفاف سازی کرد.

همچنین در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای تایرا، ناما، خموتور، کساپا و وملت سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

نمادهای پدرخش، وآذر، وسپهر، فپنتا، تکنو، تاپکیش، شبصیر، فاما، پکویر و حکشتی از مجوز افزایش سرمایه از محل سود انباشته، مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران خبر دادند. همچنین نماد دامین آگهی ثبت افزایش سرمایه خود را اعلام کرد و اما غشاذر و کهمدا اعلام نمودند افزایش سرمایه از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفته است.