در آخرین گزارش های منتشر شده در سامانه کدال نماد حفارس اعلام کرد با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف می‌شود.

نماد کگل از تمدید فرصت 10 روزه تا تاریخ 15 دی 1401 جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار خبر داد. نماد شگل نیز اعلام کرد به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی حداکثر تا تاریخ 20 دی ماه 1401 تعلیق می‌شود. نماد کابگن هم با توجه به عدم رفع ابهام، حداکثر تا تاریخ 19 دی ماه 1401  به تعلیق ادامه می دهد.

نماد آتیه هم از سهامداران خود درخواست کرد تا نسبت به تکمیل مشخصات خود اقدام کنند. همچنین نماد تملت نیز از پذیرش تعهدات جدید خود خبر داده است.

شرکت شیشه قزوین بیان کرد کوره شماره یک مشجر کارخانه قدیم که در تاریخ 24 مردا 1401 به دلیل کهولت سن تولید متوقف گردیده بود، با تلاش شبانه روزی کارشناسان و مهندسین کارخانه بازسازی و تعمیرات اساسی با موفقیت انجام و به پایان رسیده است.

شرکت پتروشیمی پارس هم اعلام کرد تعمیرات، بازسازی و نوسازی واحد های واحدهای اتیلن بنزن و استایرن منومر پایانه یافته و اکنون این واحدها در مدار تولید قرار گرفته‌اند.

شرکت دوده صنعتی پارس نیز بیان داشت این شرکت جهت نوسازی و جایگزینی راکتور خط هارد خود اقدام به انجام پروژه نوسازی و جایگزینی از آذر ماه سال 1399 تا کنون نموده است. همچنین طبق پیش‌بینی‌های اعلام شده، این شرکت جهت راه‌اندازی این پروژه می‌بایست یکی از خطوط تولیدی خود را به مدت دو هفته از مدار خارج نماید. لذا به همین منظور از تاریخ 7 دی ماه 1401به مدت 14 روز کاری یکی از خطوط تولید این شرکت متوقف می‌شود.

همچنین شرکت تأمین سرمایه بانک ملت اقدام به پذیرش تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی 800 میلیارد تومان اوراق مرابحه شرکت پتروپاک مشرق زمین (سهامی‌خاص) نموده است.

اما شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی از  تجدید برگزاری مناقصه خرید انواع مواد اولیه و بسته بندی و هم چنین  تجدید برگزاری مناقصه عمومی خرید ، نصب و راه اندازی آسانسور 13 نفره ، جهت استفاده در ساختمان کارخانه شیر خشک خبر داده است.

شرکت انتقال داده های آسیاتک نیز اعلام کرد با موافقت سازمان مالیاتی، مجوز TSP را از شرکت معتمد ارائه خدمات مالیاتی دریافت کرده است.

همچنین بیمه البرز اظهار داشت مجوز قبول اتکایی از خارج از شرکت ، از تاریخ صدور لغایت 1402.10.03 صادر گردید.

مدیریت شرکت آینده سازان بهشت پارس نیز خبر از کسب مجوز آزمایشگاه قرنطینه گیاه پزشکی داد.

اما بانک صادرات اعلام کرد 3.36 درصد از سهام شرکت ایران خودرو،  2.38 درصد از سهام شرکت بیمه البرز و  1.8 درصد از سهام شرکت بیمه اتکایی امین را به صورت یکجا و نقد عرضه خواهد شد.

شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات هم در نظر دارد 7.15 درصد سهام بانک صادرات را در تاریخ 14 دی ماه 1401 واگذار نماید.

نماد ولصنم نیز در خصوص صورت های مالی خود توضیحاتی را منتشر کرده است. اما نماد حپارسا درخصوص اعلام افزایش نرخ کرایه حمل شرکت ملی پخش اعلام کرد براساس محاسبات انجام شده درآمدهای عملیاتی شرکت تا پایان شهریور ماه 1402 حدود 8 درصد افزایش خواهد یافت همچنین بهای تمام شده شرکت بدون هیچ تغییری براساس آخرین پیش بینی مبلغ 4.956.000 ریال خواهد گردید که در نتیجه سود ناخالص شرکت از مبلغ 2.774.000 میلیون ریال به مبلغ 3.426.000 میلیون ریال (حدود 23 درصد) افزایش خواهد یافت.

شلرد هم از اظهارنظر حسابرس مستقل در خصوص تاثیر افزایش بیش از 20% نرخ ارز عملیاتی شرکت بر سود هر سهم شفاف سازی کرد.

همچنین در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای ختراک، بالبر و فاما سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. همچنین وملل از دریافت مجوز از سوی بانک مرکزی برای برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده خبر داد.

افزایش سرمایه نمادهای کوثر و کچاد نیز مورد تایید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفت.