به گزارش اکو ایران، شرکت پتروشیمی خراسان طی اطلاعیه‌ای در سامانه کدال اعلام کرد به دلیل تداوم و افزایش برودت هوا شرکت گاز از تاریخ 18 دی ماه 1401 اقدام به قطع گاز ورودی به مجتمع نموده که در نتیجه واحدهای آمونیاک و اوره به طور کامل از سرویس خارج شده است. پتروشیمی خراسان تصریح کرده که: با توجه به پیش بینی توقف‌ها و تعمیرات اساسی در برنامه ریزی تولید در سال 1401 در صورت تداوم تولید واحدهای آمونیاک، اوره و کریستال ملامین به مدت 25 روز دیگر 99 درصد برنامه تولید محقق و پوشش داده خواهد شد.

همچنین نماد معیار اعلام کرده که با توجه به وجود ابهام در اطلاعات با اهمیت حداکثر تا تاریخ 2 بهمن 1401 تعلیق شده است. شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس نیز اعلام نمود ارزش گذاری دارایی های ثابت جهت افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها توسط کارشناسان رسمی دادگستری به پایان رسیده است و موضوع در حال جمع بندی برای تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه است.

شرکت پالایش نفت تهران نیز از تصمیم هیأت مدیره مبنی بر خرید سهام خزانه خبر داده است. شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران هم عنوان کرد با صندوق بازارگردانی فیروزه پویا بابت بازارگردانی سهام شرکت سرمایه گذاری وثوق امین (سهامی عام) تعداد 6 میلیون سهم این شرکت را در تاریخ 19 دی ماه 1401در اختیار این صندوق قرارداده است.

اما شرکت طراحی و ساخت قطعات داخلی خودرو سایپا آذین نیز عنوان کرد در نظر دارد نسبت به خریداری 3.000 تن مواد اولیه فوم (پلیول و ایزوسیانات) بصورت سیستم اقدام نماید.

شرکت کارتن ایران (چکارن) از فروش 15 واحد آپارتمان به مساحت کل 1259 مترمربع واقع در پروژه باغ فردوس از طریق مزایده خبر داد.

بانک دی اعلام کرد در نظر دارد تعداد 3 میلیارد و 913 میلیون و 654 هزار و 101 سهم معادل 70.89 درصد از سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند (سهامی عام) را بطور عمده و نقد یا شرایطی از طریق بازار دوم فرابورس ایران به فروش برساند. بانک دی اعلام کرده که «معاملات سهام این بانک طی روز های اخیر عمدتا ناشی از فضای حاکم بر بازار سرمایه و تحلیل و تصمیم گیری سرمایه گذاران می‌باشد.»

شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک نیز از شرکت در مناقصه تهیه مواد اولیه، طبخ، سرو و توزیع غذا در محل شرکت پتروپالایش کنگان واقع در فاصله تقریبی 20 کیلومتری جنوب شرقی شهر کنگان در منطقه تنبک استان بوشهر خبر داده است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای خاهن، ثنوسا، ونیرو، ثتران، شملی، وبیمه، نبروج، سبزوا و قنقش سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. 

نماد های شملی، گکیش و چافست هم واریز سود سهامداران خود را اعلام کردند. اما نماد دارو و نماد دسینا از ثبت افزایش سرمایه خود خبر دادند.