شرکت صنایع آذر آب در خصوص نقل و انتقال بلوکی سهام مدیریتی شرکت متعلق به کارگزاری بانک کشاورزی اعلام نمود قطعیت این معامله منوط به انجام تعهدات از سوی برنده خواهد بود. شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد از خرید دو بلوک (ساختمان واقع در پارک فناوری پردیس) به مبلغ 111 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت کشت و صنعت شریف آباد عنوان کرد در نظر دارد تا تعدادی از دام های خود را از طریق مزایده عمومی به هر یک از اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

بانک صادرات ایران نیز  3.83 درصد از سهام غیرمدیریتی پالایش نفت بندرعباس 87/4 درصد از سهام شرکت پالایش اصفهان و 55/1 درصد از سهام شرکت پالایش نفت تبریز را بصورت یکجا و نقد عرضه می کند.

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن بیان داشت 15 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با نماد ثجنوب در بازار دوم فرابورس و طی فرآیند عرضه اولیه به عموم واگذار خواهد شد که اثرات مالی آن بر سودآوری این شرکت پس از تعیین قیمت و انجام عرضه اولیه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرکت ایران ارقام با نماد مرقام از  اجاره دفتر ساختمان سنگال و اجاره دفتر ساختمان مطهری از شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان خبر داد.

 شرکت کیسون قراردادی مبنی بر پروژه تأمین و اجرای عملیات خاکی آماده‌سازی و بهسازی زمین واحد متانول مجتمع پتروشیمی پاسارگاد شرکت سروش انرژی پایدار منعقد نمود که از قرار پیمانکار مطابق قرارداد و متناسب با پیشرفت کار، صورت وضعیت ماهانه ارائه می‌نماید و کارفرما خالص صورت وضعیت را به پیمانکار پرداخت نموده و کارکرد تسویه می‌شود.

شرکت تاید واتر خاورمیانه به موجب عدم وجود متقاضی در مزایده فروش یک مجتمع مسکونی 6 واحدی این مزایده نتیجه نداشت.

شرکت داروسازی امین بیان کرد خط تولید کپسول نرم (سافت ژل) از تولید یک بچ آزمایشی، صنعتی در اواخر دی ماه به بهره برداری رسیده است که تاثیر با اهمیتی در بودجه 1401 ندارد.

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه قبل شفاف سازی کرد و اعلام کرد افزایش فعالیت ها و اجرای افزایش سرمایه و ورود منابع جدید، فعالیت های شرکت در سال مالی جاری رشد چشمگیری داشته است. همچنین بخش عمده ای از درآمدهای عملیاتی سود سهام شرکت در 9 ماهه اول سال 1401 از محل سود سهام تقسیم شده شرکت های بورسی بوده است.

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی اظهار کرد پیرو آگهی مزایده عمومی منتشره در تاریخ 30 آبان 1401 نسبت به فروش 7 واحد آپارتمان واقع در شهر مقدس مشهد اقدام گردیده است.

شرکت کشت و صنعت آب شیرین اعلام کرد از طرحهای توسعه شرکت، ایجاد گلخانه هیدروپونیک به مساحت 10 هکتار می باشد که پس از تحقیق و مطالعات بسیار با مصوبه هیت مدیره ، و با پیگیریهای لازم پروانه تاسیس گلخانه 10 هکتاری هیدروپونیک از سازمان جهاد کشاورزی و تائید نظام مهندسی کشاورزی اخذ گردیدشرکت پارس دارو نیز افزایش سود عملیاتی را عمدتا به دلیل تغییر در ترکیب تولید و فروش محصولات، افزایش قیمت نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل اعلام کرده است.

شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما از تعهدنامه سهامدار عمده (شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید) جهت تقبل کلیه بدهی‌های معوق دوران قبل از واگذاری سهام به عموم خبر داده است.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در خصوص دلایل تغییرات سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل اظهار داشت افزایش قیمت فروش محصولات و افزایش حاشیه سود محصولات، بهینه شدن سبد ترکیب مقداری فروش و نیز اثر تورم قیمتی به برخی از محصولات فروش رفته در دوره جاری نظیر پودر شیر خشک تولید شده سال قبل نزد انبار محصول و همچنین کاهش در بهای تمام شده تولید ناشی از بهینه شدن راندمان تولید ، از دلایل عمده افزایش سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل می باشد.

شرکت سایپا اعلام کرد یک قطعه زمین موصوف به ملک اسماعیل آباد واقع در اتوبان قدیم کرج به تهران- ضلع جنوبی مجتمع صنعتی تیبا (کفش ملی سابق) را از طریق مزایده به فروش می رساند.

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس در خصوص شایعات مبنی بر انتقال مالکیت زمین ضلع شرقی کارخانه توضیحاتی را ارائه داد همچنین این شرکت در خصوص جزئیات زمین و ساختمان شفاف سازی کرد.

شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان(حپارسا) در خصوص علت افزایش سود شفاف سازی کرد.

شرکت فولاد خوزستان بیان کرد مطالبات سود سهامداران سال 1400 و سنوات قبل که پس از پرداخت مورخ 26 مرداد 1401 در سامانه سجام ثبت نام نموده اند از طریق سامانه مذکور پرداخت گردیده است.

اما نمادهای شاملا، آباد، کتوکا، سقاین، غگلستا، زفجر، شجم، سنیر، دی، کلوند، اتکام، رانفور، وبانک، سیدکو، اوان، ارفع، بموتو، وخارزم، حبندر، نطرین، پشاهن، بنیرو، پاسا، واحیا، مارون، کسرام، فولاژ، ثفارس، وامین، سمتاز، لسرما، دامین، فخاس، فافق، نبروج، خنصیر، سامان، غشهد، وبشهر و کیسون صورت های مالی خود را منتشر کردند.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز آسیا، آسیاتک، نیان و پدرخش نماد هایی بودند که سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق‌العاده دعوت کردند.