بانک سینا در سامانه کدال اعلام کرد سهام شرکت توسعه اعتماد مبین (10 درصد سهام متعلق به بانک سینا) را به مزایده می‌گذارد.

شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد دلیل کاهش 47 درصدی سود عملیاتی ناشی از کاهش در سود فروش سرمایه گذاری‌ها بوده است.

شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران علت افزایش سود عملیاتی خود را ناشی از افزایش حجم فروش به میزان 28 درصد و نرخ فروش به میزان 72 درصد دانسته است.

شرکت تاید واتر خاورمیانه عنوان کرد در نظر دارد مجتمع مسکونی شش واحدی غیر مولد خود، واقع در شهر ساری را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند.

شرکت  گروه صنعتی بوتان بیان نمود افزایش نرخ در گروه محصول آبگرمکن به میزان 10 درصد می‌باشد که از اول بهمن ماه سال 1401 اعمال گردیده است.

شرکت فرابورس ایران بیان نمود کاهش سود عملیاتی ناشی از کاهش ارزش و حجم معاملات بوده است.

بانک دی اعلام نمود در مزایده فروش ملک هیچ گونه پیشنهاد خریدی واصل نگردیده است.

شرکت گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران در خصوص دلایل اصلی کاهش 74 درصدی زیان عملیاتی خود اعلام کرد شناسایی سود سرمایه گذاری در سهام شرکت الکتریک خودرو شرق به دلیل برگزاری مجمع شرکت مذکور بعد از تاریخ تایید صورت های مالی و  همچنین تعدیل کاهش ارزش سرمایه گذاری در سهام شرکت سیمان اصفهان و به تبع آن عدم شناسایی هزینه در دوره مورد گزارش و نیز شناسایی درآمد در این خصوص از عمده دلایل کاهش زیان عملیاتی بوده است.

شرکت قاسم ایران، شرکت سازه پویش و  شرکت کاشی صدف سرام استقلال در خصوص عملکرد صورت‌های مالی خود شفاف سازی کردند.

شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران از مزایده گارانتی اجاره واحدهای اقامتی هتلی به صورت کلی یا جزئی نتیجه‌ای نگرفت. این شرکت علت آن را عدم حضور شرکت کننده تا پایان وقت مقرر اعلام نموده است.

شرکت صنایع جوشکاب یزد از عقد قرارداد فروش با شرکت تامین تصفیه آب و فاضلاب تهران خبر داد.

بیمه نوین در خصوص دلایل کاهش سود در نه ماهه منتهی به آذر اظهار کرد:  برای دوره مالی منتهی به 30 آذر ماه سال 1401 ، ضریب خسارت درمان 108 درصد محاسبه شده و این امر منجر به افزایش چشمگیر ذخیره ریسک منتضی نشده و کاهش 30 درصدی سود ناخالص فعالیت بیمه ای گردیده است. همچنین با توجه به وضعیت نا بسامان بورس اوراق بهادار در تاریخ 30 آذر ماه 1401 زیان کاهش ارزش به مبلغ 261 میلیارد ریال شده که در دوره مشابه سال قبل زیانی از این بابت ثبت نگردیده است. و سومین نکته اینکه خسارت پرداختی در 9 ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل 78 درصد افزایش داشته است که عمدتا مربوط به رشته درمان می‌باشد.

شرکت ماشین سازی اراک از انعقاد قرارداد طراحی، ساخت، حمل و نصب، تست و تحویل تجهیزات خبر داد. 

بانک صادرات ایران اعلام کرد 4.78 درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را به صورت یکجا و نقد عرضه خواهد کرد. تاریخ عرضه روز سه‌شنبه مورخ 11 بهمن 1401 تعیین شده است. همچنین این بانک 1.72 درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران در تاریخ 5 بهمن و  3.83 درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در تاریخ 19 بهمن به صورت یکجا و نقد عرضه خواهد کرد.

شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز از انعقاد الحاقیه دوم تفاهم نامه سه جانبه بین شرکت های پدیده کیش ، توسعه گردشگری پدیده و افسانه سازان آینده کیش مبنی بر افزوده شدن امکان واگذاری سهام از سوی سرمایه گذار به طرف دوم برای پیشبرد پروژه متناسب میزان پیشرفت و هزینه های انجام شده خبر داد.

شرکت عمران و سازندگی استان قزوین اعلام نمود با توجه به عقد تفاهم نامه با اشخاص حقیقی به منظور تقویت بنیه مالی شرکت جهت احداث و تکمیل ساختمان پروژه مروارید شهر محمدیه و اعلام آمادگی طرفین جهت واگذاری قدر السهم به سرمایه گذاران جدید، در صورت موافقت شهرداری محمدیه، اصلاح ساختار مالی انجام خواهد شد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب دلایل تغییر بیش از 30 درصد سود عملیاتی در سه ماهه منتهی به 30 آذر ماه 1401 نسبت به دوره قبل را افزایش به دلیل تغییر در ترکیب و نرخ و متراژ فروش واحدهای ساخته شده و در دست ساخت می باشد.

بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس، سهام شرکت پنبه و دانه های روغنی خراسان به روش حراج در روز دوشنبه 3 بهمن ماه به صندوق های سرمایه گذاری در سهام و مختلط عرضه می گردد.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای ساربیل، ثفارس و بهپاک سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق العاده دعوت کردند.

نماد شلیا از پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه 519 درصدی از محل سود انباشته خبر داده است.