شرکت سایپا دیزل در اطلاعیه کدال اظهار داشت با توجه به درخواست این شرکت مبنی بر پذیرش عرضه محصولات تولیدی با برندهای دانگ فنگ و فوتون در بورس کالا، در یکصد و پنجاه و دومین جلسه هیأت پذیرش بورس کالا و اوراق بهادار مطرح و هیأت پذیرش با عرضه محصولات مذکور با شرایط مندرج در نامه‌های پیوست موافقت کرده است. 

شرکت کود شیمیائی اوره لردگان توقف تولید به علت اصلاح سیستم داخلی رآکتور HT خبر داد.

شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس بیان کرد با توجه به ظن وقوع جرائم درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ 7 فروردین ماه 1402 تعلیق می‌شود.

شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید (شجم)  اعلام کرد به منظور حفظ روند یکنواختی تولید خود در ماه های آتی، در اسفندماه اقدام به اورهال دوره ای واحد SBR و تمیزکاری واحدهای PBR1 و PBR2 نموده است. پیش بینی می گردد عملیات فوق حداکثر ظرف مدت یک هفته انجام و متعاقب آن واحد های عملیاتی با ظرفیت کامل به مدار تولید باز گردد.

شبریز، شاوان و شراز در خصوص تسعیر نرخ ارز شفاف سازی و درباره آخرین وضعیت نرخ تسعیر ارز مبنای محاسبات قیمت خوراک و فرآورده‌ها اعلام کردند عطف به نامه معاونت برنامه ریزی وزارت نفت نرخ تسعیر ارز جهت محاسبات نفت خام دریافتی و فرآورده‌های نفتی تولیدی آذر ماه بر اساس میانگین خرید و فروش حواله های ارزی نیما اعلام شده است.

شرکت گروه دارویی برکت از مزایده فروش 530 میلیون سهم از کل سهام شرکت بیوسان فارمد (سهامی خاص) خبر داد.

شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو با نماد خوساز از افزایش حدود 36 درصدی نرخ جهت محصولات اصلی اخذ شده از مشتری عمده خبر داده است.

همچنین شرکت  فنر سازی خاور (خفنر)  از افزایش نرخ تولید انواع فنرهای تعلیق خودروهای سبک ، سنگین و فنرهای مورد مصرف در صنایع ریلی خبر داد.

شرکت صنعتی بهپاک از انعقاد قرارداد با شرکت کشت وصنعت ماهیدشت جهت خرید بلغور سویا به میزان 44% واحد روغنکشی رزدانس به مبلغ 100 میلیارد تومان خبر داد. بر اساس این قرارداد شرکت کشت و صنعت ماهیدشت متعهد به روغنکشی ماهیانه  28000تن دانه سویا به صورت کارمزدی شد.

شرکت ریل گردش ایرانیان نیز از انعقاد 3 قرارداد جدید خبر داد. این قراردادها با تامین کنندگان صنعت پوشاک، شرکت کارگزاری بورسیران و تعاونی مصرف کارکنان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان منعقد شده است.

شرکت توسعه و عمران امید خبر داد جهت ساخت 5 بلوک مجزا هر یک شامل 20 طبقه در جزیره کیش از سرمایه گذاران توانمند و متخصص در این امر دعوت به همکاری می نماید.

اما بانک دی ( شرکت سهامی عام ) اعلام کرد پیرو آگهی مزایده عمومی املاک مازاد و تملیکی منتشر شده در تاریخ 26 بهمن ماه 1401، به اطلاع می رساند، مزایده مزبور در تاریخ 10 اسفند ماه برگزار شد و برای دو فقره ملک پیشنهاد قیمت ارائه گردید که پیش بینی سود قابل شناسایی از آن در مجموع حدود 2 میلیارد تومان خواهد بود. همچنین این بانک بیان کرد در خصوص مزایده عمومی فروش اموال مازاد و تملیکی بانک در تاریخ 15 اسفند ماه هیچ گونه پیشنهاد خریدی واصل نشد.

شرکت کی بی سی نیز در نظر دارد شش دانگ یکدستگاه آپارتمان مسکونی واقع در تهران ، خیابان شهید بهشتی را از طریق برگزاری مزایده عمومی و به صورت نقد واگذار نماید.

همچنین شرکت تولیدی قند شیروان قوچان بجنورد ( قشیر) مزایده ای در تاریخ 16 اسفند ماه با موضوع فروش اجناس مازاد و آهن آلات ضایعاتی در کارخانه با حضور کارشناس رسمی دادگستری برگزار کرد. اقلام فروش رفته شامل 3 دستگاه خودروی سواری اسقاط ، بلبرینگ اسقاطی، پمپ های اسقاطی، ژنراتور و الکتروموتور و دینام می باشد. 

شرکت سیمان شمال نیز از فروش 4 قطعه زمین از طریق مزایده عمومی خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) در نظر دارد نسبت به واگذاری 99.99درصداز سهام شرکت نوآوران توسعه ملی(سهامی خاص) تحت مالکیت خود را بصورت تماماً نقد اقدام نماید.

شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز نیز در نظر دارد 5% از سهام شرکت بیوسان فارمد را از طریق مزایده خریداری نماید.

اما شرکت گروه صنعتی سدید در مناقصه به ارزش 68 میلیون یورو در شرکت فرعی لوله سازی ماهشهر برنده شد.

شرکت حفاری شمال نیز هم عنوان کرد  به مبلغ 80 میلیون دلار آمریکا برنده مناقصه  عملیات حفاری 2حلقه چاه جدید و تعمیر و تکمیل 6 حلقه چاه موجود، برای مدت 18 ماه گردیده است.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق هم نتیجه مناقصه تامین بتن مورد نیاز در قبال تهاتر با واحدهای تجاری را اعلام کرد.

شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان از  تامین مالی از محل انتشار اوراق اختیار فروش تبعی به مبلغ 200 میلیارد تومان جهت حمایت از سهام و اصلاح ساختار مالی خبر داد.

شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در خصوص جزئیات زمین و ساختمان های شرکت شفاف سازی کردند.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای خکمک، بالبر، رافزا، غگل، سشمال، ناما، زمگسا و بهداش سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

نماد های آسیاتک، ثنام، دقاضی، دلر و حریل از ثبت آگهی افزایش سرمایه خود خبر دادند.

سازمان بورس اوراق بهادار تهران افزایش سرمایه وصنا، بالبر، وپاسار و رافزا از محل سود انباشته را صادر کرد. همچنین مجوز افزایش سرمایه خکمک و شلعاب از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی و فرود از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی صادر شد.

هیئت مدیره شرکت گروه دارویی برکت مجوز افزایش سرمایه 136 از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به تصویب رساند. هیأت مدیره کسعدی نیز افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را به تصویب رساند.

افزایش سرمایه وساپا از مبلغ 1600 میلیارد تومان  به مبلغ 2100 میلیارد تومان از محل سود انباشته همچنین افزایش سرمایه 785 درصدی وتوصا از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت.