در میان اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال شرکت پتروشیمی زاگرس اطلاعات شرکت‌های ثبت شده در خارج از کشور (امارات متحده عربی و سوئیس) را منتشر کرد.

شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا (وساپا) دلیل افزایش 324 درصدی سود عملیاتی را ناشی از شناسایی سود سهام سرمایه گذاری‌های بورسی اعلام کرده است.

شرکت پتروشیمی پردیس از اتمام تعمیرات اساسی فاز یک مجتمع خبر داد.

شرکت فولاد خوزستان از توثیق سهام گروه توسعه اقتصادی پایندگان به نفع ناشر خبر داد. نسبت سهام توثیق شده به کل سهام در مالکیت سهامدار معادل 6.96 درصد است.

شرکت نفت بهران اعلام داشت علت افزایش سود رشد مقدار فروش بهبود سبد محصولات و افزایش قیمت‌های داخلی و صادراتی بوده است.

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها (وسکاب) در خصوص کاهش سود خالص سال مالی منتهی به آذر 1401 در مقایسه با سال مالی گذشته اظهار داشت در این سال مالی به دلیل شرایط حاکم بر بازار امکان به کار گیری سرمایه گذاری فعال پیش بینی شده فراهم نبوده است و همچنین راهبرد شرکت معطوف به نگهداری و خرید سهم‌هایی بوده که نسبت سود نقدی بالا دارند. 

شرکت کارخانجات سیمان صوفیان از فروش کوره دوار اوناکس (کوره شماره 2) و فروش قطعات و تجهیزات دپارتمانهای بدون استفاده خطوط تولیدی و فروش ماشین آلات مستعمل معدنی خبر داده است. 

بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس بازارگردانی نماد معاملاتی «بالاس» ار روز یکشنبه 9 بهمن ماه آغاز و به مدت 12 ماه ادامه خواهد داشت. 

شرکت بورس تهران صندوق سرمایه گذاری گسترش فردای ایرانیان اعلام کرد در نظر دارد 1.85 درصد از سهام شرکت نهادهای مالی بورس اوراق بهادار تهران را به صورت یکجا و نقد واگذار نماید. قیمت پایه هر سهم 745 تومان و قیمت پایه کل 251 میلیارد تومان می باشد.

شرکت توسعه مسیر برق گیلان از افزایش نرخ مواد اولیه خود خبر داد.

نمادهای پردیس، ذوب، ددام، غچین، فسبزوار و سهرمز صورت های مالی خود را در سامانه کدال منتشر کردند.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای خودرو، پیمان، فسبزوار و کمینا سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

اما افزایش سرمایه 39 درصدی خزر از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت. همچنین غگلستا از تایید افزایش سرمایه 17 درصدی از محل سود انباشته توسط حسابرس خبر داد.