به گزارش اکوایران، شرکت  تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده اعلام کرد باتوجه به افزایش هزینه‌های تولید و باطله برداری و حقوق و دستمزد کارکنان و حقوق دولتی هیئت مدیره تصمیم به افزایش نرخ فروش محصولات کرده است.

شرکت ایران دارو با نماد دیران از فروش محصولات دارویی به  شرکت پخش البرز (سهامی عام) خبر داد. این شرکت از تاریخ یکم دی ماه 1401 تا 15 فروردین ماه 1402 مبلغ 28 میلیارد تومان را به شرکت پخش البرز، از جمله شرکت‌های عضو گروه سرمایه گذاری البرز به فروش رسانده است.

شرکت بیمه البرز طی تفاهم نامه ای با بانک قرض الحسنه مهرایران توافق نمودند که در خصوص متقاضیان خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه البرز تا سقف 2.000 میلیون ریال برای هر فرد تسهیلاتی بانکی از محل بنام بانک مهر ایران در قالب تسهیلات قرض الحسنه تامین گردد.

شرکت لابراتوارهای سینادارو از برگزاری چند مناقصه خبر داده است. مناقصه قالب تزریق پلاستیک 20 کویت برای تولید ظروف یکبار مصرف، هاترانر برقی و لوازم یدکی، مناقصه ماشین تزریق پلاستیک تمام اتوماتیک از نوع هیدرولیکی 120 تن، بالابر برقی مواد، یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش و لوازم یدکی ضروری و مناقصه سرویس ایاب و ذهاب کارکنان برای یکسال کار مستمر اعلام کرده است.

شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید در خصوص دلایل تغییر سود عملیاتی اطلاع رسانی کرد و دلیل افزایش درآمد عملیاتی شرکت و به تبع آن افزایش سود ناخالص در دوره 12 منتهی به 30 آذر ماه 1401 در مقایسه با دوره مشابه سال قبل را فروش پروژه آتیه در این دوره دانسته است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای قچار، وصنا، وغدیر، کرازی، ثبهساز، وملت و ولشرق بودند که سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق العاده دعوت کردند.

اما شرکت رادیاتور ایران با نماد ختور افزایش سرمایه 46 درصدی از محل سود انباشته خود را به ثبت رساند. که از مبلغ 236 میلیارد تومان به مبلغ 385 میلیارد تومان افزایش داشته است. همچنین افزایش سرمایه 36 درصدی نماد بکام از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی مورد تائید حسابرس قرار گرفت.