به گزارش اکو ایران، در سامانه کدال، شرکت لابراتوارهای سینادارو اعلام کرد؛ اقلام ضایعاتی را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

شرکت سبحان دارو نیز از انتشار اوراق مرابحه 300 میلیاردتومانی در راستای تأمین بخشی از سرمایه در گردش شرکت، به‌منظور خرید مواد اولیه مصرفی خبر داد.

شرکت فروسیلیسیم خمین کاهش سود عملیاتی را ناشی از افزایش نرخ عوامل بهای تمام شده تولید اعلام کرد. این شرکت از تاریخ 15 خردادماه تا 31 شهریورماه سال 1401 با محدودیت تأمین برق مواجه شده همچنین به دلیل مشکلات ایجاد شده برای کوره از تاریخ 20 شهریورماه تا 17 مهرماه 1401 فعالیت تولیدی شرکت متوقف شده که باعث کاهش مقدار تولید و متعاقباً کاهش مقدار فروش شده است.

به دنبال افزایش نرخ فروش شیر خام شرکت‌های تولیدی لبنیات، شرکت لبنیات کالبر به همراه شرکت کشت و دامداری فکا نیز از افزایش نرخ فروش  شیر خام از مبلغ 12 هزار تومان به 15 هزار تومان خبر دادند.

شرکت تأمین سرمایه دماوند عنوان کرد؛ انتشار اوراق اجاره مرابحه در دوره 6 ماهه و به‌موجب آن  افزایش درآمد تعهد پذیره‌نویسی، بازارگردانی و سود مربوط به اوراق تحت تعهد این شرکت منجر به رشد سود شده است.

شرکت صنعتی بهپاک از طرح دعوی بابت تفاوت افزایش نرخ روغن خام سویا و آفتابگردان از مبلغ 0 هزار تومان به 52 هزار تومان هر کیلو خبر داد.

اما شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان با نماد غشصفا در گزارش منتشر شده از صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1401 با رشد 142 درصدی در سود خالص همراه شده که از مبلغ 86 میلیارد تومان به مبلغ 208 میلیارد تومان بوده است.

داروسازی شهید قاضی نیز با رشد 95 درصدی در سود خالص روبرو شده است که از مبلغ 241 میلیارد تومان به مبلغ 470 میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

شرکت فولاد خلیج‌فارس از کاهش سود خالص خود خبر داد که این کاهش از مبلغ 563 میلیارد تومان به مبلغ 376 میلیارد تومان بوده است.

شرکت سیمان ممتازان کرمان نیز در گزارش منتشر شده صورت‌های مالی خود مقدار 548 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال 1400 با رشد 117 درصد همراه شد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای هجرت، وپخش، ولقمان و کسعدی سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

شرکت فراوری معدنی اپال کانی پارس افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها را به تصویب رساند.