به گزارش اکوایران، شرکت داروسازی کوثر اعلام کرد طبق مصوبه هیات مدیره مقررشده نسبت به تجدید ارزیابی دارایی های شرکت توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری اقدام گردد.

همچنین این شرکت از افزایش نرخ فروش 11 قلم از محصولات این شرکت خبر داد که بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است .تغییرات فروش محصول به کل درآمد شرکت در سال مال قبل 4 % است.

شرکت البرز دارو نیز با اشاره به افزایش نرخ برخی از محصولات خود بیان کرد؛ افزایش نرخ های دریافتی با توجه به ترکیب فروش موجب افزایش کمتر از 10 درصد در میزان درآمد عملیاتی خواهد شد.

شرکت مجتمع کشت و صنعت چین با نماد غچین از بهره‌برداری طرح‌های جدید خبر داد. این شرکت بیان کرد؛ طرح تجهیز ماشین‌آلات خط رب عمدتاً مربوط به پری هیتر تخلیه گوجه و بازسازی تخلیه گوجه بوده که در تاریخ 30 اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری رسید، همچنین طرح بازسازی کارخانه در تاریخ 5 خردادماه به اتمام رسید و عمده سایر طرح‌ها مربوط به ساخت پالت باکس بوده که به اتمام رسیده است.

شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس از تعمیرات اضطراری یکی از "ترین" های واحد هوا شماره 1 خبر داده است.

شرکت لابراتوارهای سینادارو اعلام داشت خرید بروشور دو رو چاپ  با توجه به حدنصاب نرسیدن تعداد شرکت‌کنندگان و اختلاف قیمت بسیار زیاد نتیجه‌ای نداشت.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در خصوص صورت‌های مالی منتهی به اسفندماه توضیحاتی را ارائه داده است. این شرکت افزایش فروش‌های شرکت از مبلغ 98 میلیارد تومان به مبلغ 2001 میلیارد تومان، تغییر در ترکیب سبد فروش محصولات و تعدیل قیمت تمام شده موجودی کالای ساخته شده باتوجه‌به تغییرات مربوط به ارز ترجیحی از خردادماه از دلایل عمده افزایش 294 درصدی سود عملیاتی دانسته است.

شرکت صنایع سرام آرا از بهره‌برداری پروژه تولید کاشی تک پخت خبر داد که باتوجه‌به بودجه تدوین شده برای سال 1402 سهم درآمد فروش محصولات تک پخت از کل سبد محصولات شرکت معادل 42 درصد کل فروش شرکت است .

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا بیان کرد؛ با عنایت به ذخیره بیمه قراردادهای موضوع ماده 38 سازمان تأمین اجتماعی در سنوات گذشته باتوجه‌به بیمه اخذ شده در سنوات قبل از سال 1393 و گذشت 10 سال از موضوع نسبت به تعدیل مبلغ ذخیره اقدام شده است. بدین منظور با نظر حسابرس مستقل مبلغ 104 میلیارد تومان در یادداشت 30 صورت‌های مالی اصلاح شده است.

شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان "ثاخت" در خصوص موضوع مزایده عنوان کرد؛ قصد دارد، زمین و مستحدثات پروژه نیمه‌کاره هتل‌آپارتمان شمع ساحل واقع در استان مازندران با وضعیت موجود و شرایط مندرج در اسناد مزایده فروش یا اسناد سرمایه‌گذاری در تکمیل ساخت از طریق فراخوان عمومی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد صلاحیت واگذار نماید.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای شگویا، کنور، شبصیر، شلرد، وتوصا، فرآور و زفکا سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

اما شرکت پتروشیمی کرمانشاه بیان کرد؛ افزایش سرمایه 200 درصدی از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفته است.