به گزارش اکوایران، شرکت آهن و فولاد ارفع از برنده شدن در مزایده سرمایه‌گذاری، اکتشافات تکمیلی، استخراج و فروش در معادن سنگ آهن هماتیتی منگنزدار با ظرفیت سالیانه 270 هزار تن خبر داد.

شرکت پالایش نفت تبریز اعلام کرد؛ کاهش تولید فرآورده های نفتی شرکت پالایش نفت تبریز در اردیبهشت ماه 1402 به دلیل تعمیرات اساسی دوره‌ای (اورهال) برنامه ریزی شده دستگاه های پالایشی است که از تاریخ 16 اردیبهشت ماه 1402 شروع و هم اکنون نیز مراحل پایانی آن را طی می کند که این تعمیرات هیچ گونه تاثیری در سود و زیان شرکت نداشته است.

شرکت تراکتورسازی ایران (تایرا) بیان کرد؛ شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان از شرکت های فرعی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اقدام به توسعه خط تولید و مونتاژ خودروهای تجاری کرده است که طبق پیش بینی های انجام گرفته در سال 1402، تولید تعداد 500 دستگاه برنامه ریزی شده است.

اما شرکت ایران خودرو دیزل نیز دلیل افزایش سود عملیاتی شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند نسبت به دوره مشابه سال گذشته را ناشی از افزایش 219 درصدی درآمد عملیاتی به دلیل افزایش فروش دانسته است.

شرکت روز دارو افزایش سود عملیاتی سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل را ناشی از اصلاح و ارتقای فرآیندهای خرید و فروش در سطح شرکت، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و اصلاح پرتفوی تولید و فروش محصولات اعلام کرده است.

بانک صادرات در نظر دارد4.78 درصد از کل سهام شرکت پالایش نفت اصفهان به قیمت پایه هر سهم 1000 تومان را به فروش برساند.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد تاپکیش در مناقصه خرید تعداد 8 میلیون رول کاغذ حرارتی رسید دستگاه کارتخوان (POS) شرکت کرد.

شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک اعلام کردد پیرو نامه شرکت فرابورس ایران درخواست پذیرش شرکت اخشان خراسان در فرابورس ایران موافقت شده است.

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در خصوص اکتشافات جدید در معدن سرب و روی گوجر شفاف سازی کرد. این شرکت عنوان کرد این معدن تحت بهره برداری توسط شرکت صنایع روی کرمان( شرکت فرعی) است. ذخیره احتمالی معدن سرب و روی گوجر حدود یک میلیون تن برآورد شده است.

شرکت مبین وان کیش در خصوص قرارداد افزایش سرمایه در شرکت توسعه هوشمند ابر نارنجی شفاف سازی کرد. این شرکت بیان کرد؛ به عنوان سهامدار شرکت توسعه هوشمند ابر نارنجی که (دیجیتون نامیده می شود)، قرارداد افزایش سمایه به مبلغ 25 میلیارد تومان با شرکت و سهامداران دیجیتون منعقد کرده که سهم خود در دیجیتون را از 41 درصد به 55.75 درصد افزایش داده است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای سهام‌داران خگستر، وبصادر، فلوله و شفن خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

اما افزایش سرمایه 100 درصدی غویتا از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.