به گزارش اکوایران، شرکت پالایش نفت شیراز علت افزایش سود در دوره منتهی به اسفند ماه نسبت به دوره مشابه سال قبل را افزایش نرخ دلاری فرآورده های اصلی در بازارهای جهانی نسبت به قیمت نفت خام و افزایش 16 درصدی نرخ تسعیر ارز دانسته است.

شرکت ایران‌تایر از موافقت افزایش نرخ فروش تایرهای بایاس (وانتی، باری اتوبوسی، کشاورزی و راه‌سازی) تا 25 درصد خبر داد. این شرکت عنوان کرد پیرو صورت‌جلسه هیئت‌مدیره انجمن صنفی تایر مبنی بر موافقت افزایش نرخ فروش تایرهای بایاس (وانتی، باری اتوبوسی، کشاورزی و راه‌سازی) تا 25 درصد به اطلاع می‌رساند باتوجه‌به نیاز به آمادگی و کشش بازار جهت این افزایش، این شرکت تا کنون نسبت به افزایش فوق اقدام نکرده و در فروش ماه جاری این تغییر اعمال می‌شود. همچنین این شرکت از ارزش‌گذاری زمین تهران به مبلغ 2780 میلیارد تومان خبر داده است.

شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس بیان کرد؛ در نظر دارد یک باب ساختمان در شهر سنندج را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

شرکت بیمه دانا از  امضا تفاهم‌نامه ارائه خدمات جامع بیمه‌ای با شرکت مخابرات در تمام رشته‌های بیمه‌ای خبر داد.

همچنین شرکت گروه صنعتی سدید از انعقاد قرارداد به ارزش 120 میلیارد تومان در شرکت فرعی لوله سازی ماهشهر خبر داده است.

بانک خاورمیانه در گزارش تلفیقی منتهی به اسفند 1401 اعلام داشت افزایش سود تسهیلات ریالی ناشی از افزایش حجم تسهیلات اعطایی از دلایل اصلی رشد سود بوده است.

شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در خصوص کاهش سود عملیاتی در دوره مالی 29 اسفند 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل شفاف‌سازی کرد. این شرکت  کاهش سود تقسیمی مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر و عدم امکان معاملات برخی از سهم‌ها و شرایط نامناسب عمومی حاکم بر بازار سرمایه را عامل اصلی کاهش سود عملیاتی دانسته است.

شرکت  کاشی و سرامیک الوند زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین در نظر دارد اقلام مازاد و مواد راکد و رنگ را از طریق مزایده به فروش برساند.

شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس از تعهد سهام‌دار عمده در خصوص جبران ذخیره بااهمیت بدهی‌ها خبر داد.

همچنین شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز (گشان) از امضای قرارداد مشارکت مدنی در تأمین مالی، طراحی، ساخت تکمیل و بهره‌برداری پروژه پدیده کیش خبر داد.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای اخابر، خزامیا، رافزا، فصبا، قشهد، غپونه و خاور سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

هیئت مدیره شرکت پدیده شیمی قرن افزایش سرمایه 50 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.

همچنین نماد وثخوز مجوز افزایش سرمایه 1471 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به تصویب رسانده است.