به گزارش اکوایران؛ سهام شرکت نیان الکترونیک (نیان) در معاملات امروز بازار سهام با اقبال شدید کد‌های حقیقی همراه شد. دلیل این اقبال را در صورتی که اطلاعات پنهانی ندانیم؛ می‌توان نشأت گرفته از مجمع عمومی نیان الکترونیک در هفته آتی دانست. مجمعی که قرار است سود مصوب را در شهریور ماه امسال پرداخت کند.

در روند معاملات سهامی امروز، نماد نیان با 383 هزار و 336 تعداد معامله بیشترین میزان را در بین نماد‌های بورسی و فرابورسی به ثبت رساند؛ در حالی که بیشترین میزان معامله در بورس تهران به نماد شهر با 40 هزار و 743 معامله تعلق داشت و در فرابورس نیز پس از نیان، نماد عالیس با 22 هزار و 338 معامله در جایگاه دوم قرار گرفت.

ارزش معاملات نیان الکترونیک امروز بیش از 257 میلیارد تومان بود که یک بیست و پنجم معاملات سهامی کل بازار بوده است. ورود جریان پول حقیقی به این سهم نیز قابل توجه بوده است. نیان الکترونیک در 6 روز معاملاتی خود پس از عرضه اولیه عمومی، مجموعاً 76.5 میلیارد تومان خالص جریان پول حقیقی داشته اما در معاملات امروز این نماد با ثبت 87.07 میلیارد تومان ورود پول حقیقی بیشترین میزان ورود پول بازار امروز را نیز به خود اختصاص داد و نماد وبهمن با 38.9 میلیارد تومان خالص جریان پول حقیقی در رتبه دوم قرار گرفت.

خالص جریان پول حقیقی سهام شرکت نیان الکترونیک در حالی به مثبت 87.07 میلیارد تومان رسید که این معیار برای کل بازار سهام تنها 53 میلیارد تومان بوده است.

photo_۲۰۲۳-۰۷-۰۲_۱۵-۴۴-۳۲