به گزارش اکو ایران، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) در خصوص نرخ اعلام شده گاز خوراک شفاف سازی کرد. این شرکت اعلام کرد؛ براساس مصوبه منتشر شده مبنی بر تعیین نرخ هر متر معکب گاز برای واحدهای خوراک احیای فولاد به مبلغ 4 هزار تومان، این امر در مقایسه با برآورد اعمال شده در بودجه سال 1402 این شرکت افزایش حدود 28 درصد هزینه گاز مصرفی را برای واحد احیا در پی خواهد داشت.

شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) اعلام کرد؛ با توجه به دریافت اعلامیه درآمد بهره و کارمزد تبدیل ارز صادرات فرآورده نفتی توسط شرکت ملی نفت ایران بابت سال های 1397 تا 1400 به میزان 3873 میلیارد تومان، سود خالص هر سهم به میزان 17 تومان افزایش داشته است

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (شکام) از توثیق 1 میلیارد سهم از سهام خود به سهامداران عمده به منظور اخذ تسهیلات از بانک ملت خبر داد. بر حسب اعلام سهامداران مبلغ کل تسهیلات 300 میلیارد تومان و 20 میلیون دلار است.

بانک آینده در گزارشی خلاصه ای از ارزش گذاری ایران مال توضیحاتی را ارائه داده است. که براساس این گزارش بخش های فیزیکی و امتیازات بازار 255 هزار میلیارد تومان و بخش های ساختمانی، ایرانگردی و جهانگردی نیز 225 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است. همچنین این بانک از تعیین قیمت سهام شرکت بورس انرژی خبر داده است.

شرکت بیمه سینا نیز نتیجه دعوی با بانک صادرات را اعلام کرد و از صدور اجرائیه بانک صادرات علیه شرکت بیمه سینا و مختومه شدن پرونده خبر داد.

شرکت کارخانجات پلاسکوکار سایپا (پلاسک) هم کاهش بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره منتهی به 29 اسفند 1401 نسبت به دروه مشابه گذشته را ناشی از کاهش تولید داشبورد به دلیل کمبود مواد اولیه و اقلام برگشتی از خطوط خودروساز و قطع مکرر برق و گاز در ایام و ساعات اصلی تولید در جهت حمایت از مصارف خانگی عنوان کرده است.

شرکت پارس سرام (کسرام) از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات چینی، بهداشتی خود خبر داد.

شرکت توسعه و عمران امید (ثامید)  16 واحد مسکونی و 1 واحد تجاری از پروژه های خود را بابت تهاتر با مطالبات سازمان اموال و املاک ستاد واگذار کرده است. مبلغ معامله 136 میلیارد تومان و سود ناشی از این معامله 118 میلیارد تومان اعلام کرده است.

اما نمادهای خساپا، حفاری، فتوسا، فوکا و خکمک آگهی دعوت به مجامع خود را منتشر کرده و سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

در خصوص اطلاعیه افزایش سرمایه ها نیز افزایش سرمایه 44 درصدی نماد دالبر از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفته است.