به گزارش اکوایران، بانک صادرات ایران اعلام کرد: تعداد 162 میلیون سهم معادل 69 درصد از سهام شرکت پتروثمین سپاهان به شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی به مبلغ 572 میلیارد تومان واگذار شده است.

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی (وخارزم) نیز از تحصیل 69 درصد از سهام شرکت صنایع شیمیایی پتروثمین سپاهان به ارزش  572 میلیارد تومان خبر داد.

اما شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی) بیان کرد در خصوص شکایت این شرکت از اسنپ هنوز رأی قطعی شورای رقابت صادر نشده است. همچنین برای ورود به شهرهای جدید در ۶ماهه اول سال 1402 برنامه‌ای ندارد و بیشترین تمرکز بخش عملیات بر افزایش عمق بازار شهرهای فعلی است.

شرکت داروسازی امین (دامین) افزایش سود عملیاتی در دوره ۳ماهه منتهی به خرداد 1402 را ناشی از افزایش نرخ فروش و تغییر در سبد محصولات عنوان کرده است.

شرکت  گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وامید) از  فروش تعداد 675 میلیون سهم شرکت احداث صنایع و معادن سرزمین پارس (کل سهام موجود در پرتفوی غیر بورسی) به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به مبلغ 239 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت کی بی سی از برگزاری مزایده در تاریخ 14 مرداد 1402 خبر داد و اعلام کرد: یک قطعه زمین را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) از ابلاغ شرکت سیمان فیروزکوه و برنده‌شدن در مناقصه این شرکت خبر داد.

شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (کماسه) از دعوی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران علیه شرکت مبنی بر آلودگی محیط‌زیست (عدم نصب سیستم پایش آنلاین و تعیین وضعیت آلایندگی آن واحد تولید ماسه‌های سیلیس بسیار ریزدانه) و عدم جابه‌جایی و انتقال آن واحد صنعتی از محل کنونی به سایت جدید خبر داد.

اما سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها را صادر کرده است.