به گزارش اکوایران، سهام شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با ارزش بازاری هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در بازار اول فرابورس ایران معامله می‌شود. این شرکت در چهار ماهه ابتدایی امسال با ثبت ۱۹۹ میلیارد تومان درآمد عملیاتی توانسته است رشد فروش ۴۵ درصدی به نسبت ماه مشابه در سال قبل داشته باشد.

فروش ماهانه سال گذشته محصولات چخزر که در صنعت محصولات چوبی در کنار دو نماد چفیبر و چنوپا دسته بندی شده است؛ به صورت ماهانه رشد کرده است و به بالاترین سطح خود یعنی ۴۸ میلیارد تومان در دی ماه رسیده است.

IMG_20230812_033404_675

افزایش ۴۷ درصدی سودآوری چخزر

چخزر در اردیبهشت ماه با ثبت فروش ۶۴ میلیارد تومانی رکورد فروش تاریخی خود را شکست. فروش چخزر در خرداد ماه امسال نیز با ۵۳ میلیارد تومان از تمامی ماه‌های طی شده در سال قبل نیز بیشتر بوده است.

رشد فروش ماهانه چه خزر در بهار امسال به نسبت بهار سال قبل نزدیک به ۵۰ درصد بوده که با در نظر گرفتن افزایش ۳ حاشیه سود فصلی این شرکت؛ افزایش درآمد‌های عملیاتی این شرکت بیشتر از افزایش بهای تمام شده آن‌ها در بهار امسال بوده است.

محدودیت برق، رینگ پلیمرها را از سکه انداخت

چخزر در بهار امسال حاشیه سود ناخالص ۲۴ درصدی و حاشیه سود خالص ۱۸ درصدی داشته است؛ در حالی که حاشیه سود ناخالص این مجموعه در تابستان سال قبل ۱۰ درصد و حاشیه سود خالص آن ۷ درصد بوده است. شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در بهار امسال ۲۸.۴ میلیارد تومان سود خالص فصلی شناسایی کرده است که به نسبت سود خالص بهار سال گذشته چخزر ۴۷ درصد افزایش داشته است.

IMG_20230812_033404_299چرا بورس 99 جوش آورد؟