به گزارش اکوایران، شرکت بهمن دیزل (خدیزل) اعلام کرد: پیرو درخواست شرکت در خصوص پذیرش کامیون ام پاور BD300 و کامیون فورس 12 تن جهت عرضه در بورس کالا، شرکت بورس کالای ایران مجوز عرضه را صادر کرده است.

 شرکت پتروشیمی پردیس (شپدیس) بیان کرد: باتوجه‌به مطالبات از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و لزوم ثبت آن در دفاتر دولت سهام‌دار عمده دراین‌خصوص نهایتاً مطالبات مذکور به مبلغ 18 هزار میلیارد تومان در سامانه جامع مدیریت تعهدات دولت توسط شرکت موصوف تکمیل و مقرر شد ازاین‌پس مطالبات در موعد قانونی به ثبت برسد.

 شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین (تیپیکو) در خصوص عملکرد شفاف‌سازی کرد. این شرکت افزایش سود عملیاتی برای سال مالی منتهی به اردیبهشت 1402 را ناشی از افزایش فروش شرکت‌های تابعه برای سال 1401 و به‌تبع آن افزایش سود خالص و سیاست تقسیم سود اتخاذ شده در مجامع عمومی اعلام کرد.

 شرکت سیم و کابل ابهر (بکابل) از انعقاد قرارداد تولید و فروش 587،400 متر انواع کابل فشارضعیف، فشار متوسط و کنترل به قیمت کل 5،559،515 یورو خبر داد.

 شرکت کشت و صنعت جوین اعلام کرد: پس از پلمپ کنتور توسط ساتبا و صدور پروانه بهره‌برداری فروش برق به سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر مطابق با شرایط قرارداد خرید تضمینی برق نیروگاه خورشیدی به شماره 1400/61 آغاز می‌شود.

 شرکت ایران ارقام از ارائه خدمات تعمیر و نگهداری سخت‌افزار و نرم‌افزار به تعداد 245 دستگاه خودپرداز برند GRG خبر داد که در دفاتر ثبت و سود و زیان آن در صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1403 به مبلغ 1 میلیارد تومان سود نشان داده می‌شود و از زیان انباشته شرکت کسر می‌گردد.

 شرکت گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند (واتی) علت کاهش 68 درصدی سود عملیاتی دوره منتهی به 31 خرداد 1402 نسبت به دوره قبل را متأثر از سود فروش سهام شرکت توسعه خوارزمی به مبلغ 8 میلیارد تومان خبر داد همچنین شناسایی مابه‌التفاوت سود سهام مصوب مجمع شرکت صنایع شیمیایی ایران به مبلغ 73 میلیارد تومان در دوره گذشته از دیگر دلایل کاهش سود عملیاتی مطرح کرده است.

 شرکت بیمه دانا از عقد قرارداد خدمات بیمه‌ای در رشته درمان با کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات حمل‌ونقل داخلی کالای کشور، به مبلغ حدودی 1200 میلیارد تومان خبر داد.

 هیئت‌مدیره شرکت گلتاش (شگل) افزایش سرمایه 131 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی را به تصویب رساند.

 همچنین هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ایساتیس پویا (ویسا) افزایش سرمایه 200 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی و سود انباشته را مطرح کرده است.