به گزارش اکوایران، بانک صادرات اعلام کرد: مزایده عرضه سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو که در تاریخ 31 اردیبهشت 1402 توسط این بانک برگزار شد، فاقد متقاضی خرید بوده است.

 بانک تجارت نیز 10 درصد از سهام تحت تملک خود از شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس را به قیمت هر سهم 682 تومان به‌صورت نقدی واگذار کرد.

 شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور (خفناور) بیان کرد: شخص و یا اشخاص حقیقی و حقوقی در مزایده فروش یک قطعه زمین شرکت نکرده است.

 شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس از انعقاد قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم بزرگسالان باشگاه پرسپولیس برای فصل 1403-1402 به همراه تیم های پایه خبر داد.

 اما شرکت صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید (شجم) بیان کرد: نرخ خرید گاز طبیعی از ابتدای تیرماه از مبلغ 2000 تومان به‌ازای هر مترمکعب به 4000 تومان افزایش‌یافته است که این افزایش صددرصدی در نرخ سوخت مصرفی باعث افزایش تقریبی 80 میلیاردتومانی در هزینه بهای تمام شده خواهد شد.

 شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) از شرکت در مناقصه تأمین نیروی انسانی شهرداری فامنین خبر داد.

 شرکت لیزینگ پارسیان (ولپارس) نیز در خصوص افزایش 163 درصدی سود عملیاتی شفاف‌سازی کرد. این شرکت افزایش سود عملیاتی ناشی از افزایش درآمدهای عملیاتی بوده است.

 شرکت کشت و صنعت جوین از ثبت ختم تصفیه دو شرکت فرعی (شرکت سهامی خاص ماشین‌سازی ابتکار فنون جوین و شرکت سهامی خاص باغ گستر جوین) خبر داده است.

 بانک سرمایه در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وصول مطالبات غیرجاری عنوان کرد: در راستای پیگیری و وصول مطالبات غیرجاری مبلغ 146 میلیارد تومان از اصل تسهیلات پرداختی به گروه حسین هدایتی دولابی وصول و از سرفصل تسهیلات مشکوک‌الوصول نامبرده کسر شده است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای فالوم، پرداخت و حپترو سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق العاده دعوت کردند.

 اما هیئت‌مدیره شرکت پشم‌شیشه ایران (کپشیر) افزایش سرمایه 67 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی را مورد تصویب قرارداد.

 مجوز افزایش سرمایه شرکت های رینگ سازی مشهد (خرینگ)،  صبا فولاد خلیج فارس (فصبا)، کیا الکترود شرق (کیا)، رایان هم افزا (رافزا) و سرمایه گذاری توسعه ملی (وتوسم) به ترتیب  ۱۲۵، ۸۰۹، ۱۷۲، ۱۸۶ و ۶۳ درصدی توسط سازمان بورس صادر شده است.