به گزارش اکوایران، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس (فارس) در ۱۲ماهه منتهی به خرداد 1402 از رشد 28 درصدی سود خالص خود خبر داد و عنوان کرد بیش از 71 هزار میلیارد تومان سود خالص در این دوره شناسایی کرده است.

 شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان (گنگین) صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۶ماهه خود را منتشر و اعلام کرد سود ناخالص این شرکت با رشد 534 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده و به رقم 813 میلیارد تومان رسیده است.

 شرکت کاشی پارس نیز در ۶ماهه منتهی به تیرماه 1402 سود ناخالصی معادل 206 میلیارد تومان را شناسایی کرده که با رشد 106 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است. همچنین این شرکت در اطلاعیه‌ای دیگر دلایل افزایش سود عملیاتی در این دوره را به دلیل افزایش نرخ فروش و همچنین تولید محصولات پرسلانی سایز بزرگ اعلام کرده است.

 شرکت سیمان ایلام در ۶ماهه منتهی به تیرماه حسابرسی نشده به سود خالص 91 میلیاردتومانی دست‌یافت که در مقایسه با مدت مشابه قبل با رشد 14 درصدی سود همراه بود.

 اما شرکت ذوب روی اصفهان (فروی) بیان کرد: فروش دو دستگاه دیزل‌ژنراتور به شرکت باما (سهامی عام) منتفی شده است.

 شرکت بیمه کوثر اظهار کرد: باتوجه‌به حدنصاب نرسیدن خریداران در مزایده عمومی فروش اموال مازاد عدم حصول نتیجه حاصل از فروش ساختمان‌های خود را اعلام می‌کند.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) نیز در تأمین نیروی شهرداری شهرستان جهرم شرکت کرده است.

 شرکت داروسازی تولیددارو بیان کرد: نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش‌یافته است.

 شرکت البرز دارو نیز از افزایش قیمت برخی از محصولات خود خبر داد.

 بانک گردشگری هم از عدم وجود متقاضی در مزایده واگذاری بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها خبر داده است.

هیأت مدیره شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی (شمواد) پیشنهاد افزایش سرمایه 4519 درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را مطرح کردند.

همچنین هیأت مدیره شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد (پیزد) افزایش سرمایه 287 درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب رساند.