به گزارش اکو ایران: شرکت سرمایه گذاری سپه در خصوص تهاتر سهام گروه مدیریت سرمایه گذاری امید اعلام کرده که از این بابت مبلغ 988 میلیارد تومان به عنوان سود شناسایی کرده است.

شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید در خصوص فروش سهام گروه امید به بانک سپه بیان کرد:سود حاصل از معامله مذکور 146 میلیارد تومان بوده است.

شرکت گروه بهمن با نماد خبهمن عنوان کرد: 3.36% سهام ایران خودرو  که توسط بانک صادرات عرضه شده بود را به عنوان متقاضی خریداری کرده است.

شرکت پاکسان در 6 ماهه منتهی به 31 خرداد 1402 اعلام کرده در این دوره سود ناخالصی معادل 177 میلیارد تومانی را شناسایی کرده و با رشد نزدیک به 1480 درصدی در سود ناخالص نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

شرکت شیشه همدان(کهمدا) نیز اعلام کرد در 12 ماهه منتهی به خرداد 1402 مبلغ 567 میلیارد تومانی را به عنوان سود ناخالص کسب کرده که نسبت فصل مشابه سال قبل 30 درصد افزایش داشته همچنین سود خالص شرکت با رشد 75 درصدی به رقم 653 میلیارد تومان رسیده است.

صنایع بهداشتی ساینا در 6 ماهه بهار 1402 سود خالص 51 میلیارد تومانی را به دست آورده این درحالی بود که ساینا در مدت مشابه سال قبل زیان خالص 9 میلیارد تومانی را شناسایی کرده بود.

شرکت کارخانجات پنبه ودانه های روغنی خراسان (غدانه) در 6 ماهه منتهی به خرداد سود خالصی معادل 42 میلیارد تومان شناسایی کرده که با کاهش 19 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

بانک دی نیز بیان داشت که به علت عدم خریدار مزایده این بانک نتیجه ای نداشته است.

اما هیأت مدیره شرکت بیمه البرز پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته ،سایر اندوخته ها را مطرح کرده است.