به گزارش اکو ایران؛ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ۹ماهه منتهی به تیرماه 1402 سود خالصی معادل 23 میلیارد تومان شناسایی کرده که با کاهش 87 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

 شرکت گروه مپنا (رمپنا) در ۳ماهه منتهی به تیر سال 1402 به درآمد عملیاتی 1200 میلیاردتومانی رسیده که از این میزان سود ناخالص 426 میلیاردتومانی را شناسایی و با رشد 56 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته روبرو شده است.

 شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با نماد پرسپولیس صورت های مالی 12 ماهه منتهی به خرداد 1402 را منتشر کرده و از افزایش 67 درصدی زیان ناخالص خود خبر داده که مبلغ 148 میلیارد تومان را شناسایی کرده همچنین زیان خالص این شرکت با افزایش 28 درصدی از مبلغ 111 میلیارد تومان به 143 میلیارد تومان رسیده است.

 شرکت گروه صنعتی بارز (پکرمان) دلایل افزایش سود عملیاتی در سه‌ماهه بهار 1402 را افزایش نرخ محصولات در راستای جبران بخشی از اثر تورمی اقلام قیمت تمام شده محصولات، بهبود ترکیب تولید در راستای بازدهی بالاتر محصولات، بهبود فرایند خرید در مواد اولیه، مدیریت هزینه‌ها و بهبود اصلاح تکنولوژی تایر مطرح کرده است.

 شرکت صنعتی پارس‌مینو (غپینو) نیز افزایش قیمت برخی از محصولات در سال جاری را دلیل افزایش سود عملیاتی سه‌ماهه منتهی به خرداد 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل عنوان کرده است.

 شرکت سرمایه‌گذاری سپه اعلام کرد: تعداد 900 میلیون سهم شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (سهامی عام) به بانک سپه واگذار شده است.

 شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید (گوهران) نیز از پرداخت بخشی از مطالبات سود سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در قالب توافقات صورت‌گرفته به‌صورت تهاتری خبر داد.

 شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه خوزستان (وثخوز) از افزایش 850% مبلغ اجاره زمین کشت و صنعت زرین خوشه خرمشهر با سازمان جهاد کشاورزی خوزستانان برای یک سال خبر داده است.

 بانک خاورمیانه در خصوص علت تأخیر افزایش سرمایه اطلاع‌رسانی و اعلام کرد: ثبت مجمع‌عمومی فوق‌العاده منوط به دریافت مجوز از طرف بانک مرکزی است که پس از دریافت این مجوز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد شمواد سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی عادی و فوق‌العاده دعوت کرده است.