به گزارش اکو ایران، شرکت کود شیمیائی اوره لردگان (شلرد) در سامانه کدال اعلام کرد این شرکت از زمان تولید محصول از سال 99 تاکنون درصدی از تولید را تحویل سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی می‌دهد. مطابق با تصویب نامه هیات وزیران با توجه به پیگیری فراوان انجمن صنفی پتروشیمی و کارگروه اوره در خصوص ثبت مطالبات در دفاتر دولت، از حدود ده روز قبل موافقت ارگان‌های ذیربط مبنی بر ثبت مطالبات در دفاتر دولت منوط به حسابرسی قطعی این مطالبات در دستور کار قرار گرفت.

شرکت ایران دارو (دیران) از فروش محصولات دارویی به شرکت پخش البرز (سهامی عام) به مبلغ 87 میلیارد تومان خبر داده است.

شرکت پلی اکریل ایران (شپلی) از  اصلاح قرارداد اجاره اموال و ماشین آلات، تاسیسات، زمین و مستحدثات زمین کارخانه شرکت الیاف زاینده رود ( اکریلیک 2 ) توسط مستاجر به منظور بهره برداری از آنها برای تولید الیاف و نوار اکریلیک خبر داد.

 شرکت سیمان بهبهان عنوان کرد: پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تجدید ارزیابی دارایی‌ها ضمن رد خبر منتشر شده، در صورت وجود هرگونه تجدید ارزیابی دارایی‌ها از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرکت داروسازی کوثر نیز بیان کرد: افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) از انتقال 6 دانگ 18 قظعه املاک شرکت ماشین سازی پارس واقع در تهران پارس به مبلغ 476 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت  کارخانجات کابل سازی ایران (بایکا) افزایش سود عملیاتی در 6 ماهه منتهی به خرداد 1402 را ناشی از افزایش فروش کابل های با حاشیه سود بالا و فروش کالای در راه سال مالی منتهی به آذر 1401 بوده است.

شرکت  جنرال مکانیک (رنیک) از خرید 3 دستگاه ماشین آلات از شرکت آزاد راه تهران شمال خبر داد.

شرکت  خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) از برگزاری مزایده فروش یک دستگاه بیل بکهو خبر داد.

شرکت داروسازی امین (دامین) از تصویب افزایش سرمایه از محل سود انباشته توسط هیأت مدیره، به جهت استفاده از معافیت مالیاتی خبر داد.