به گزارش اکوایران، شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر (کتوسعه) از عدم حصول نتیجه از شرکت در مزایده پروژه سنگ آهن غوریان در کشور افغانستان خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری خوارزمی بیان کرد: بر طبق تصمیمات هیأت مدیره مقرر شده افزایش سرمایه صرفا از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای به ترتیب به مبلغ 1748 و 2382 میلیارد تومان انجام شود.

شرکت فولاد خوزستان نیز اعلام کرد: با توجه به مصوبه 11 شهریور ماه هیئت وزیران در خصوص تعرفه نرخ خوراک گاز صنایع از جمله واحدهای احیای فولاد تا زمان دریافت صورت‌حساب اصلاحی امکان محاسبه و ارائه آثار مالی آن وجود ندارد.

شرکت حفاری شمال از برنده شدن این شرکت در مناقصه شرکت ملی نفت ایران و شرکت فلات قاره ایران خبر داده است.

شرکت ذغالسنگ نگین طبس (کطبس) نیز بیان کرد: تاکنون بابت موضوع تغییر نرخ گاز و سوخت هیچ‌گونه ابلاغ رسمی به این شرکت صورت نگرفته است.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از توثیق سهام متعلق به شرکت فولاد مبارکه اصفهان جهت تضمین تامین مالی از طریق انتشار اوراق اجاره خبر داد.

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم اعلام کرد: در نظر دارد آپارتمان مسکونی واقع در منطقه نیاوران را که متعلق به این شرکت می باشد از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

شرکت آ س پ از انعقاد قرارداد پیمانکاری اجرای ساختمان به مبلغ 600 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت  سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت) از خرید یک واحد آپارتمان به مساحت 202.183 مترمربع به انضمام پارکینگ و انباری در طبقه شانزدهم پروژه ظفر از  شرکت نوسازی و ساختمان تهران (سهامی عام) خبر داده است.

اما شرکت سرمایه گذاری خوارزمی (وخارزم) پیشنهاد افزایش سرمایه 221 درصدی این شرکت از محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها را مطرح کرد.

هیأت مدیره شرکت لوله وماشین سازی ایران (فلوله) نیز افزایش سرمایه 24 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.