در میان نمادهای معاملاتی بورس تهران، نماد شسینا بازدهی بیش از 48 درصدی را در این چند روز شهریور ماه به دست آورده است. بعد از شسینا نماد وتوس با کمی اختلاف در جدول بازدهی شهریورماه در رتبه دوم جای گرفته است و نماد بعدی نماد سدشت است که حدود 41 درصدی بازدهی مثبت را برای شهریور ماه 1402 کنار گذاشته است.

 در این لیست نماد خودرو خودنمایی می‌کند و با بازدهی 22 درصدی در رتبه و جایگاه سیزدهم قرار دارد. اما در مقابل چافست و سخزر به ترتیب افت 21 و 16 درصدی را از روی تابلوی معاملاتی برای سهام‌داران به ارمغان آورده‌اند.

 اما نماد سدبیر در گروه و شرکت‌های فرابورسی بازدهی 52 درصدی مثبت را به خود گرفته است که برای این نماد در این بازار جالب توجه است، نماد بعدی شاوان بازدهی 30 درصدی در جایگاه دوم را به خود گرفته و ثالوند و چخزر نیز با بازدهی 25 درصدی در رتبه‌های بعدی جای داشتند.

 در مقابل بازدهی منفی‌های فرابورسی نماد تماوند، نطرین و کی بی سی بدترین بازدهی را به خود گرفتند و به ترتیب بازدهی منفی 12، 7 و 4 درصدی را ثبت کردند.

 برای شرکت‌های بازار پایه نیز نماد شستان بازدهی 34 درصدی مثبت و نماد وکادو بازدهی منفی 20 درصدی را در شهریور ماه کنار گذاشت.

بازدهی شهریور ماه 3

بازدهی شهریور ماه 2

بازدهی شهریور 1