به گزارش اکوایران، شرکت قند مرودشت (قمرو) افزایش سود عملیاتی این شرکت در دوره منتهی به تیرماه 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل را ناشی از افزایش مقداری و میانگین نرخ فروش مطرح کرده است.

سرمایه گذاری خوارزمی (وخارزم) در 12 ماهه منتهی به خرداد 1402 به سود خالص 2788 میلیارد تومان دست پیدا کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد 52 درصدی همراه شده است.

 شرکت توسعه فن افزار توسن (فن افزار) نیز در مناقصه 80 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی سیار برنده شد.

همچنین شرکت داروسازی تولیددارو بیان کرد: با پایان‌یافتن مهلت برگزاری مزایده، پیشنهادی از شخص و یا اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت نشده و مزایده نتیجه‌ای در برنداشته است. شرکت ایرکا پارت صنعت (خکار) از افزایش نرخ فروش مجموعه دریچه هوا و پدال الکترونیکی خبر داد.

 اما بانک شهر از فسخ صلح‌نامه پروژه بیمارستان آتیه 2 خبر داد. همچنین این بانک در خصوص مزایده فروش 10 رقبه از املاک مازاد بانک شهر با شرایط نقد، نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات (اجاره‌به‌شرط‌تملیک) اعلام کرد به دلیل عدم دریافت پیشنهاد و توافق به فروش نرسیده است.

 از طرفی این بانک در اطلاعیه‌ای دیگر از معامله 728 میلیاردتومانی با سهام‌دار عمده خود، شهرداری تهران خبر داده است.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) از برگزاری دو مزایده خبر داد و بیان کرد: این شرکت در نظر دارد 15 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری شفا دارو و 13 درصد از سهام شرکت دوده صنعتی پارس را به ترتیب در تاریخ‌های 30 مهر 1402 و اول آبان 1402 از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران به مزاید بگذارد. شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان نیز اعلام کرد در نظر دارد سهام شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه را واگذار کند و جمع مبلغ معامله را 1188 میلیارد تومان اعلام کرده است.

 اما شرکت قند تربت‌حیدریه (قتربت) سهام‌داران خود را در تاریخ 9 مهرماه 1402 به مجمع‌عمومی فوق‌العاده دعوت کرده است. همچنین هیئت‌مدیره شرکت افزایش سرمایه 104 درصدی این شرکت بیمه پاسارگاد از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها را به تصویب رساند.