به گزارش اکوایران، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی) در خصوص سرویس مدرسه اعلام کرد این سرویس از ابتدای شهریور در دسترس کاربران قرار گرفت که در قدم اول برای بخشی از دانش‌آموزان تهران فعالیت خواهد کرد؛ لذا مبلغ مربوط به سایر متقاضیانی که امکان ارائه خدمت به آن‌ها وجود نداشت بازپرداخت و تسهیلاتی نیز جهت استفاده رایگان از تپسی تا پایان ماه جاری فراهم می‌شود. همچنین باتوجه‌به استقبال متقاضیان مقرر شد پوشش سراسری طی یک بازه تدریجی انجام شود.

 شرکت پتروشیمی زاگرس به‌واسطه عدم قبول نرخ خوراک 7 هزارتومانی صادر شده در صورت‌حساب‌های این شرکت از سوی شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس و شرکت گاز استان بوشهر، عنوان کرده که نرخ 7 هزارتومانی خوراک گاز این شرکت لغو و طبق نامه معاونت برنامه‌ریزی نرخ‌های بالای 5 هزار تومان متوقف شده است. همچنین نماد زاگرس از رفع محدودیت دریافت گاز نیز خبر داده است.

شرکت سیمان‌سفید شرق در ۱۲ماهه منتهی به مرداد 1402 به سود خالص 345 میلیاردتومانی رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 202 درصد رشد داشته است.

 شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس نیز عنوان کرد قرارداد تبلیغات و حمایت مالی با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برای فصل 1402-1403 منعقد کرده است.

 شرکت تراکتورسازی ایران (تایرا) از افزایش نرخ انواع تراکتور (پرفروش‌ترین محصول تراکتور 475 دو دیفرانسیل) خبر داد.

همچنین شرکت ماشین‌سازی اراک (فاراک) اعلام کرد برنده مناقصه مهندسی، ساخت، حمل، نصب، تست و پیش راه‌اندازی شش دستگاه مخزن کروی ذخیره‌سازی گاز مایع شده است.

 شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان (زگلدشت) عنوان کرد طی قرارداد مشارکت، در مرحله اول مقدار 141 تن گندم برداشت که به قیمت 11500 تومان به فروش رسید و ذرت علوفه‌ای کشت شده نیز تا چند روز آینده برداشت می‌شود.

 شرکت ایران دارو از فروش محصولات دارویی به شرکت پخش البرز (سهامی عام) خبر داد.

 همچنین شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) در مناقصه تأمین نیروی انسانی شرکت معدنی املاح ایران شرکت کرد.

 شرکت قند تربت‌حیدریه (قتربت) از عدم وصول مستندات شرکت در مزایده فروش زمین بابل خبر داد.

 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) بیان کرد مطابق نامه شرکت به پرداخت ملت به دلیل برخی مشکلات بنا به نظر کمیسیون معاملات آن شرکت، مناقصه خرید 100 هزار پایانه فروشگاهی باطل شد.

 شرکت سامان گستر اصفهان (ثامان) از انعقاد قرارداد طراحی مجتمع مسکونی جی شیر خبر داد.

 شرکت سرمایه‌گذاری ایساتیس پویا (ویسا) از مشارکت کامل در افزایش سرمایه شرکت صنایع مفتول ایساتیس پویا (سهامی خاص) خبر داد.

 شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران (آباد) بیان کرد اصلاح طبقه‌بندی اقلام دارایی در صورت‌های مالی باتوجه‌به استاندارد حسابداری در حال انجام است. هم چنین در جهت مولدسازی دارایی‌ها و کاهش هزینه‌ها تغییراتی در طرح توجیهی افزایش سرمایه انجام شده است. شرکت کف از انعقاد قرارداد تولید انحصاری محصولات شرکت برای شرکت صادق تجارت افلاکیان خبر داد.

 سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 101 درصدی شرکت از محل سود انباشته را صادر کرد

 هیئت‌مدیره شرکت غلتک سازان سپاهان (فسازان) افزایش سرمایه 33 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.

 هیئت‌مدیره شرکت کارت اعتباری ایران کیش (رکیش) افزایش سرمایه 71 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی، سود انباشته را به تصویب رساند.

 هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ارس صبا افزایش سرمایه 200 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.