به گزارش اکوایران، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در روز ۲۵ مهرماه به منظور بارگذاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده بسته شد و در آخرین روز کاری این هفته بازگشایی شد.

روز چهارشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار برای هفتمین روز متوالی منفی شد و 272میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد و نماد شستا بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که ارزش آن 56 میلیارد تومان بود.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس چهارشنبه نیز نماد شستا بیشترین تراکنش را به ثبت رساند و در معاملات این روز نیز نماد شستا بیشترین ارزش معاملات بازار سهام  را به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 107 میلیارد تومان بود.

در جدول حجم معاملات نیز سهام شستا با تعداد 953 میلیون و 89 هزار و 600 سهم در صدر بیشترین حجم معاملات آخرین روز کاری این هفته قرار گرفته است.

خروج ۵۶ میلیارد تومان پول حقیقی از نماد شستا در روز چهارشنبه درحالی به ثبت رسید که دومین کاهش مالکیت حقیقی به نماد صفاری با ۱۹ میلیارد تومان خروج پول تعلق داشت.

از سوی دیگر معاملات سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی قبل از توقف معاملات به منظور بارگذاری مجامع، با ورود و خروج اندک جریان پول حقیقی همراه بود. با این تفاسیر احتمال تداوم روند روز چهارشنبه در معاملات شنبه پیش رو نیز وجود دارد.