به گزارش اکوایران، شرکت ایران خودرو در خصوص برنامه های خود برای برون رفت از شمول ماده 141 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت شفاف سازی کرد.

این شرکت اعلام کرد با پیگیری اصلاح قیمت فروش محصولات و اخذ مجوز افزایش نرخ محصولات جدید و مکاتبه با وزارت صمت و دبیرخانه شورای عالی هماهنگی سران قوا به منظور تجدید ارزیابی دارایی ها و عدم منظور کردن محدودیت زمانی 5 ساله جهت افزایش سرمایه و پیگیری استفاده از ظرفیت بورس کالا در گروه به منظور سودآوری و بهبود شرایط نقدینگی از جمله اقدامات در این زمینه بوده است.

شرکت  لابراتوارهای سینادارو (دسینا) اعلام کرد افزایش قیمت 23 قلم محصول طبق مجوز سازمان غذا و دارو افزایش داشته است.

شرکت داروسازی فارابی نیز از افزایش بیش از 10 درصدی نرخ فروش محصولات شرکت شامل انواع قرص،کپسول و سوسپانسیون خبر داد.

اما شرکت  پخش البرز از معامله با شرکت البرز دارو خبر داد و. مبلغ معامله را 64 میلیارد تومان اعلام کرده است.

شرکت ماشین سازی اراک (فاراک) از انعقاد قرارداد فروش مخازن کروی پتروشیمی هرمز خبر داد.

شرکت  گروه صنعتی پاکشو دلایل افزایش سود عملیاتی در 6 ماهه منتهی به شهریور 1402 را ناشی از رشد فروش و بهینه کردن ترکیب فروش محصولات بوده است.

شرکت  گسترش صنایع پیام (لیپام) بیان کرد به دلیل عدم وجود متقاضی در مزایده زمین مرودشت که در گرو بانک ملت می باشد، این امر اجرایی نشد و در حال حاضر نیز بانک مذبور قصد مزایده مجدد زمین را دارد.

شرکت شیشه قزوین درنظر دارد، شش دانگ قطعه زمین خود را واقع در مشهد به فروش برساند.

شرکت  توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در نظر دارد، تعدادی از قطعات (PC - چاپگری - قطعات اسکنر - دوربین - پین پد) موجود در انبار شرکت را به فروش برساند.

بانک سامان اعلام کرد براساس آخرین بخشنامه بانک مرکزی در خصوص ابلاغ نرخ و نحوه تسعیر اقلام پولی دارای ها و بدهی های ارزی مبنای تسعیر پولی دارایی ها و بدهی های ارزی برای گزارشگری های میان دوره ای 3 ماهه و 6 ماهه در سال 1402  مبلغ 26500 تومان برای هر یورو و مبلغ 25000 تومان برای هر دلار آمریکا بوده است.

شرکت  مجتمع کشت و صنعت چین چین بیان داشت  نظر به دریافت رای تجدید نظر دادگاه حقوقی مشهد به نفع آستان قدس رضوی مبنی بر حکم خلع ید زمین ۹۲ هکتاری کشاورزی از شرکت چین چین و همچنین پرداخت اجاره بها معوق، به مبلغ یک میلیاردو ششصد میلیون تومان . هیات مدیره با بررسی مجدد پرونده و راهکارهای موجود به مدیرعامل اختیار داد پیگیری های لازم را توسط شخص ثالث از طریق ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری و سایر مجاری قانونی بعمل آورد و گزارش پیشرفت کار را به هیات مدیره ارائه نماید.

هیأت مدیره شرکت صنعتی بهپاک افزایش سرمایه 49 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.

همچنین هیأت مدیره شرکت صنایع مادیران افزایش سرمایه 65 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته را به تصویب رساند.