به گزارش اکوایران، بر اساس اطلاعیه شرکت بورس، 386 میلیون سهم از سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان در روز 8 آذر ماه به صورت یک جا و نقد عرضه می شود.

شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده (کباده) بیان کرد با توجه به افزایش قیمت محصولات سود عملیاتی فروش نیز افزایش یافته است.

شرکت داروسازی تولید دارو به همراه شرکت ایران دارو از اعلام کردند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

شرکت داروسازی کوثر (دکوثر) نیز عنوان کرد نرخ فروش 12 قلم از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

اما شرکت داروسازی سبحان انکولوژی (دسانکو) افزایش سود عملیاتی در 6ماهه تابستان 1402 را ناشی از افزایش تولید، بهینه سازی برنامه تولید و افزایش در نرخ برخی محصولات نسبت به دوره مشابه سال قبل عنوان کرده است.

شرکت ایران دارو نیز در خصوص صورت های مالی خود شفاف سازی کرد. این شرکت اظهار کرد افزایش سود عملیاتی بابت تغییر در ترکیب بهینه محصولات و افزایش نرخ محصولات بوده است.

شرکت کربن ایران (شکربن) نیز دلایل افزایش سود عملیاتی در 6 ماهه تابستان 1402 را افزایش تقاضای بازار و رشد فروش و همچنین تغییر ابلاغی از سوی سازمان غذا و دارو و کاهش نسبی تخفیفات فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل مطرح کرده است.

شرکت زغالسنگ نگین طبس (کطبس) درنظر دارد، مقداری از آهن آلات اسقاط و ضایعات چوب به فروش برساند.

شرکت  سیمان مجد خواف افزایش سود عملیاتی این شرکت ناشی از افزایش نرخ ارائه خدمات کارمزدی نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده است.

شرکت نیان الکترونیک از  بهره برداری از خط تولید موتور درایو یکپارچه پربازده با ظرفیت 100،000 دستگاه در سال خبر داد

شرکت سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال (وشمال) در خصوص افزایش سرمایه بیان کرد به دلیل وجود اختلال در سامانه کدال امکان ارسال مدارک مربوطه به سازمان بورس میسر نگردید و تا کنون نیز این مشکل برطرف نشده است.

شرکت مجتمع کشت و صنعت دامپروری و مرغداری دشت خرم دره (زدشت) از قد قرارداد خرید ماشین آلات برداشت و جمع آوری گردو به مبلغ  2,950,000 یورو خبر داد.

شرکت  خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) در مناقصه  تامین نیروی انسانی برق کردستان شرکت کرد.

افزایش سرمایه شرکت صنعتی مینو (غصینو) مورد تایید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفته است.