به گزارش اکوایران، شرکت گروه بهمن (خبهمن) از فک رهن 1.170.000.000 سهم گروه بهمن در پرتفوی شرکت بازرگانی تدارکات پویا ابریشم خبر داد.

 شرکت صنعتی پارس‌مینو (غپینو) از افزایش نرخ مواد اولیه خبر داد. این شرکت بیان کرد باتوجه‌به افزایش نرخ مواد اولیه اصلی مصرفی این صنف و صنعت و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده محصولات این شرکت، قیمت برخی از محصولات تغییر کرده است.

 بانک تجارت در نظر دارد املاک، مستغلات، کارخانه و ماشین‌آلات غیرضرور خود را از طریق مزایده به فروش برساند.

 شرکت صنعتی زر ماکارون (غزر) اعلام کرد: باتوجه‌به اینکه این شرکت شرایط مقرر برای تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران را احراز کرده، نماد معاملاتی آن شرکت از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول ارتقا یافته و دامنه نوسان قیمت از 5 درصد به 7 درصد افزایش‌یافته است.

 شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) افزایش 41 درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از افزایش سود سهام تقسیمی شرکت‌های سرمایه‌پذیر بوده است.

 شرکت سیمان فارس و خوزستان (سفارس) نیز دلیل اصلی کاهش سود عملیاتی در دوره سه‌ماهه منتهی به مرداد 1402 نسبت به دوره مشابه سال گذشته را ناشی از کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به دلیل سود حاصل از فروش عرضه اولیه شرکت سیمان آبیک مطرح کرده است.

 شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر (کتوسعه) از انعقاد قرارداد فروش محصولات مجتمع تولیدی بتلند خبر داد و مبلغ قرارداد را 209 میلیارد تومان اعلام کرد.

 شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی نظام‌مهندسی ایران (ثنظام) اعلام کرد: در نظر دارد از طریق مزایده به‌صورت نقد برای فروش واحد مسکونی واقع در رامسر و پیش‌فروش برای واحد مسکونی واقع در تهران اقدام نماید.

 شرکت توسعه سرمایه‌گذاری کشاورزی آرین توسکا (وآتوس) از انعقاد قرارداد با سهام‌دار عمده (شرکت نوین گامان آتی همراه) خبر داد.

 شرکت البرز دارو (دالبر) بیان کرد نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش‌یافته است.

 شرکت داروسازی تولیددارو (دتولید) نیز اعلام کرد نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش‌یافته است.

 شرکت داروسازی اوه سینا (داوه) عنوان کرد: مجوز افزایش نرخ بیش از 10 درصدی 6 قلم از سبد محصولات شرکت را گرفته است.

 شرکت مخابرات ایران (اخابر) از ابلاغ قرارداد USO با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مبلغ 695 میلیارد تومان خبر داد.

 شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) نیز در مزایده خرید عرضه عمده سهام غیرمدیریتی شرکت پتروشیمی اصفهان حضور یافته است.

 اما شرکت پخش رازی (درازی) مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته به تصویب رساند.

 شرکت قند مرودشت (قمرو) پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته را مطرح کرده است.