به گزارش اکوایران، شرکت بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) در سامانه کدال اعلام کرد: نسبت به فروش و واگذاری یک واحد مسکونی در حال تکمیل (دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی) در شهر تهران به‌صورت نقد و اقساط از طریق برگزاری مزایده عمومی اقدام می‌کند.

 سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (وپترو) در خصوص تغییرات سود عملیاتی عنوان کرد: این شرکت در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری درآمدی شناسایی نکرده و افزایش زیان عملیاتی در این دوره نسبت به دوره مشابه سال قبل به علت افزایش سالیانه هزینه‌های پرسنلی و همچنین سایر هزینه‌ها در سرفصل هزینه‌های عمومی و اداری بوده است.

 شرکت ذوب روی اصفهان (فروی) در خصوص تغییر نرخ گاز مصرفی بیان کرد: آثار ریالی این موضوع تا زمان تعیین دقیقی نرخ گاز برای شرکت قابل‌محاسبه نیست.

 فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) نیز در خصوص تغییر نرخ خوراک گاز مصرفی اعلام کرد تا زمان دریافت صورت‌حساب گاز مصرفی و تعیین دقیق نرخ گاز مصرفی آثار مالی شرکت قابل‌محاسبه و ارائه نیست.

 شرکت داده گستر عصر نوین (های‌وب) از عدم اجرای تعهدات از سوی بانک ملی بابت قرارداد موضوع اجرای پروژه شبکه سراسری بانک ملی خبر داده و اعلام کرده است که بانک به دلیل عدم تصمیم‌گیری به‌موقع دراین‌خصوص و افزایش قیمت ارز مانع از تهیه بخشی از تجهیزات وارداتی مورد قرارداد شده است. قراردادی که در مردادماه 1399 در کدال اطلاع‌رسانی شده. باوجوداینکه در 30 فروردین‌ماه سال جاری نیز اظهارنظر کارشناس از بابت عدم انجام بخشی از تعهدات به طرفین ابلاغ شده است؛ اما تا کنون موضوع فسخ یا ملغی شدن قرارداد مطرح نگردیده

 شرکت لابراتوارهای سینادارو (دسینا) از فروش اقلام مازاد و ضایعاتی خود از طریق مزایده خبر داده است.

 شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا (کساوه) اظهار کرد: یکی از خطوط تولید کاشی دیواری این شرکت جهت انجام پروژه نوسازی و جایگزینی با کاشی پرسلانی از تاریخ 25 شهریور 1402 از چرخه تولید به مدت یک ماه خارج می‌شود. این شرکت شروع مجدد تولید پروژه را 30 مهر 1402 اعلام کرده است.

 شرکت تولیدی ایران‌تایر (پتایر) اعلام کرد: باتوجه‌به اخذ تسهیلات در سنوات گذشته از بانک ملی ایران سند مالکیت عرصه و اعیان کارخانه تهران در رهن بانک ملی ایران بوده که پس از تسویه تسهیلات مربوطه فک رهن شده است.

 شرکت صنایع ریخته‌گری ایران (خریخت) افزایش نرخ محصولات ارسالی به شرکت بهمن موتور را 39 درصد اعلام کرد که از تاریخ یکم فروردین‌ماه 1402 لازم الجرا بوده و اثرات مالی و سود و زیان آن تا کنون شامل افزایش مبلغ فروش به 6 میلیارد تومان است.

 شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان بیان کرد: شرکت توسعه پارس گستر نگین گردشگری (از شرکت‌های فرعی) نسبت به خرید یک قطعه واقع در محله یافت‌آباد، با رعایت صرفه و صلاح شرکت و بر اساس قیمت تعیین شده توسط هیئت کارشناسان رسمی دادگستری اقدام کرده است.

 در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد قجام سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی عادی دعوت کرده است.

 اما نمادهای قاروم، وکغدیر، غدانه و شیران از ثبت افزایش سرمایه خود خبر دادند.