به گزارش اکوایران، شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر (شبصیر) در سامانه کدال عنوان کرد: مواد اولیه اساسی که این شرکت برای تولید محصولات خود در فرآیند تولید استفاده می کند، شامل گاز نبوده و همچنین بهای سوخت مصرفی در محاسبه بهای تمام شده محصول ناچیز است و چنانچه تغییر قیمت گاز روی مواد اساسی این شرکت که شامل بوتادین و استایرن منومر است تأثیرگذار باشد مراتب اعلام خواهد شد.

شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس (تفارس) از پذیرش تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا (سهامی عام) خبر داد.

شرکت فرآورده‌های غذائی و قند تربت‌جام (قجام) بیان کرد باتوجه‌به عدم ثبت صورت‌جلسه مجمع‌عمومی عادی سالانه از سوی اداره ثبت شرکت‌ها به علت نقص آگهی منتشره شده (ناشی از عدم اشاره به حدنصاب نرسیدن نوبت اول) مجمع عادی به طور فوق‌العاده برگزار می‌شود.

شرکت سازه پویش (خپویش) اعلام کرد بر اساس توافق صورت‌گرفته با مشتری به جهت افزایش بهای نهاده‌های تولید، مجوز افزایش نرخ گروه محصولات (سیستم الکترونیکی خودرو، مجموعه نودها، نمایشگر هشداردهنده دیجیتالی و گرافیکی خودرو، دریچه گاز برقی انژکتورها و...) صورت پذیرفته است.

شرکت داروئی ره‌آورد تأمین (درهاور) از افزایش قیمت باتوجه‌به افزایش قیمت ماده مؤثره خبر داد که افزایش نرخ نسبت به سال قبل به طور میانگین 31% است.

شرکت سوژمیران (فسوژ) اقدام به خرید و واردات 1044 تن آلومینا (اکسید آلومینیوم) بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره به مبلغ 18 میلیارد تومان معادل 500 هزار دلار نموده است.

شرکت مارگارین افزایش سود عملیاتی در ۶ماهه منتهی به خرداد 1402 را ناشی از افزایش نرخ فروش اعلام کرده است.

بانک گردشگری اعلام کرد در نظر دارد بخشی از سهام خود در شرکت‌ها را از طریق مزایده واگذار کند و در اطلاعیه ای عنوان کرد 7% از سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان را به فروش می رساند.

شرکت توسعه سرمایه‌گذاری کشاورزی آرین توسکا از انعقاد قرارداد فروش در خصوص پروژه تحقیقاتی تأسیس سامانه تأمین مالی جمعی خبر داد.

شرکت کارخانه‌ها تولیدی شهید قندی (بکام) عنوان کرد: تعداد 16 کانتینر دیگر از کابل‌های برگشتی فروش رفته به مخابرات اتیوپی به کشور عودت شده است.

شرکت گروه مپنا از تأسیس شرکت بهینه‌سازی و تجارت انرژی مپنا خبر داد. شرکت گروه مپنا 100% مالکیت سهام این شرکت را دارد.

شرکت ریل گردش ایرانیان (حگردش) از انعقاد قراردادی با بانک کشاورزی خبر داد.

بانک اقتصاد نوین اعلام کرد مزایده این بانک متقاضی نداشته است.

شرکت صنعت غذایی کورش افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 1200 میلیاردتومان به‌مبلغ 2000 میلیارد تومان ( از محل سود انباشته  در تاریخ 26 شهریور 1402 در مرجع ثبت شرکت ها را به ثبت رسانده است.

هیئت‌مدیره شرکت ریل پرداز نوآفرین (حآفرین) افزایش سرمایه 28 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری نیرو (ونیرو) پیشنهاد افزایش سرمایه 50 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را مطرح کرده است.