به گزارش اکوایران، شرکت پتروشیمی فارابی بیان کرد خط تولید این شرکت بدلیل تعمیرات اساسی و عدم تامین خوراک از تاریخ 1402.08.23 به مدت 20 روز از مدار تولید خارج شده است ، این توقف تولید در برنامه تولید شرکت پیش بینی شده است و تاثیری بر برنامه تولید سالیانه شرکت نخواهد داشت.

مجوز افزایش سرمایه 19 درصدی شرکت ارتباطات سیار ایران از محل سود انباشته صادر شد. این افزایش سرمایه قرار است از مبلغ 7520 میلیارد تومان به مبلغ 8920 میلیارد تومان باشد.

هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین افزایش سرمایه 132 درصدی این شرکت را تصویب کرد که این افزایش سرمایه از مبلغ 555 میلیارد تومان به مبلغ 1288 میلیارد تومان است.

شرکت فرابورس ایران  افزایش حجم و ارزش معاملات در 6 ماهه منتهی به شهریور 1402 را عامل اصلی رشد سود خود دانست.

شرکت آلومینیوم ایران در خصوص ابلاغ قیمت گاز سال 1402، توضیح داد که تا کنون نرخ های جدید به شرکت ابلاغ نشده و با توجه به اینکه انرژی غالب مصرفی در خطوط تولید این شرکت برق می باشد، لذا ابلاغ نرخ های جدید گاز تاثیر قابل توجهی بر نتیجه عملکرد شرکت نخواهد داشت.

فرآورده های غذایی دشت مرغاب با توجه به حجم معاملات غیر معمول صورت گرفته در سهامش بیان داشت که از تاریخ گزارشگری قبلی هیچگونه اطلاعات با اهمیت یا نهانی که دارای اثر مالی قابل توجه باشد، وجود نداشته و آخرین اطلاعات با اهمیت در کدال افشا شده است.

شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا در نظر دارد نسبت به فروش ملک پلاسکوکار از طریق مزایده عمومی اقدام نماید.

شرکت نیان الکترونیک از برنده شدن در مناقصه شماره 03-14020808 جهت تحویل تعداد 200 دستگاه راک یکپارچه به همراه 1800 ماژول یکسوکننده به ارزش 74میلیارد تومان به شرکت نقش اول کیفیت خبر داد.

شرکت تولید محور خودرو (خمحور) بیان کرد افزایش نرخ فروش محصولات اکسل کامیون و اتوبوس از دلایل رشد سود شرکت بوده است.

شرکت سرمایه گذاری سبحان در 3  ماهه منتهی به مهر 59 میلیارد تومان سود خالص محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد 3 برابری داشت. درامدهای عملیاتی با افزایش 196  درصدی به 66 میلیارد تومان رسید.

هیئت مدیره بانک سامان افزایش سرمایه 65 درصدی این بانک را تصویب کرد.

نماد حپارسا افزایش سرمایه 660 درصدی را از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها تصویب نموده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.