به گزارش اکوایران، شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) بیان کرد این شرکت اقدام به برگزاری مناقصه خرید 25،000 دستگاه پایانه فروش (POS) سیار کرده است. به گفته این شرکت با توجه به ارزیابی فنی و بررسی پیشنهاد قیمتی شرکت نرم افزاری تندر نور، این شرکت به عنوان برنده مناقصه اعلام می شود.

بانک تجارت عنوان کرد املاک و مستغلات، کارخانجات و ماشین آلات غیر ضرور را از طریق مزایده به فروش می رساند.

بانک دی نیز اعلام کرده اقدام به فروش املاک مازاد خود از طریق مزایده می کند.

شرکت سیمان شمال (سشمال) تصمیم به واگذاری سرمایه گذاری در سهام سیمان قائن با اعطای وکالت فروش به شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو) کرده است.

شرکت توکا ریل (توریل) از افزایش نرخ حق مالکانه قرارداد حمل ریلی شرکت فولاد مبارکه خبر داد.

اما شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان (زگلدشت) از خرید 300 راس دام مولد از شرکت همگروه کشت و دامداری فکا (معاملات با اشخاص وابسته) خبر داد.

شرکت لابراتوارهای سینادارو (دسینا) نیز از افزایش نرخ فروش 20 قلم دارو طبق مجوز سازمان غذا و دارو خبر داد. فروش این محصولات 4.35% فروش سال 1401 است. فروش این محصولات 4.35 درصد فروش سال 1401 است.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) اعلام کرد در نظر دارد نسبت به خرید استابیلایزر ماست همزده از طریق برگزارى مجدد مناقصه عمومى به صورت دو مرحله اى اقدام نماید.

کشت و دامداری فکا علت رشد 31 درصدی سود عملیاتی در دوره 6 ماهه منتهی به شهریور 1402 را ناشی از افزایش در نرخ و مقدار فروش شیرخام مطرح کرده است.

شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال (زمگسا) بیان کرد در مزایده انواع مختلف پسته منجمله پسته خندان، پسته روآبی، پسته دهن بسته، پسته زردو، پسته نخودی  فقط پسته خندان به فروش رسید. در خصوص باقی مانده پسته های فروخته نشده به دلیل عدم متقاضی و نرسیدن قیمت به پایه کمیسیون مقرر شده مطابق آئین نامه معاملات شرکت اقدام گردد.

شرکت باما از شرکت در مزایده فروش 5 واحد آپارتمان متعلق به شرکت نتیجه نگرفت.

اما سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 68 درصدی شرکت گروه تولیدی مهرام از محل سود انباشته را صادر کرد.

نماد خفناور افزایش سرمایه 2091 درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب رسانده است.

همچنین شرکت معدنی و صنعتی گل گهر پیشنهاد افزایش سرمایه 67 درصدی این شرکت را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته را مطرح کرده است.